Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Puigmercadal té nova imatge per buscar nous públics
També es farà una nova web i una campanya de promoció
Alguns dels comerciants, amb el nou logotip al darrera. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
12/05/2017 15:58
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
El Mercat de Puigmercadal estrena una nova imatge, que d’acord amb "el rellançament que l’Ajuntament de Manresa vol fer del mercat", transmet la imatge de "proximitat, frescor, vida i diversitat". El nou logotip té formes angulosos i geomètriques i s’inspira en les línies de la façana de l’equipament, des de la plaça de Puigmercadal, però alhora gràficament recorda la figura d’un personatge. També s’estrena el nou lema, que deixa ben clar quines són les intencions de l’equipament: El nostre mercat de cada dia.

El regidor de Comerç i Mercats, Jaume Arnau, ha presentat aquest divendres al matí la nova imatge corporativa del mercat, que ha estat creada per l’empresa bagenca E2S. Segons el regidor, “alguns dels conceptes que es volen transmetre són els de proximitat, canvi, revitalització, diversitat, frescor, modernitat, color, salut, qualitat... També per aquest motiu, la mateixa forma del logotip es pot transformar en la icona d’un personatge, que pot tenir moltes actituds i colors i transmetre diverses idees”.

El nou logotip s’ha començat a aplicar al mateix mercat, principalment en una nova i espectacular lona, de 24 metres d’ample i 3,3 d’alt, ubicada dins del mercat i que serveix per cobrir una part de l’equipament on provisionalment no hi ha activitat de mercat. També s’ha aplicat als davantals que s’han repartit entre els paradistes. Alhora, és a punt de començar una campanya de promoció i la nova imatge del mercat es podrà veure en marquesines, busos, mupis, etc. També immediatament es podrà visitar la nova web.

Tot plegat forma part de l’inici de la nova etapa del Puigmercadal. L’Ajuntament de Manresa en va assumir la gestió directa, a principi d’aquest any, i té per objectiu per convertir l’equipament en una icona de producte saludable i de proximitat, i en la creació de la marca.  

En aquest marc, Jaume Arnau ha manifestat que hi ha obertes diverses línies de treball. Per una banda, la nova marca començarà a aplicar-se i es faran algunes reformes i instal·lacions: millores a la façana i indicacions dels accessos, i també altres aspectes, com la recuperació de la plaça per als vianants o la creació d’un bar amb terrassa.

Atraure un públic més divers i situar el mercat al mapa
El regidor de Comerç ha explicat que entre els grans objectius de la nova etapa del mercat “és aconseguir un ventall de públic més divers, fer més clients que sentin atrets pels productes de km0, de qualitat, lligats estretament al concepte de salut, amb productes ecològics i de proximitat”.

Per a Arnau, un altre dels objectius és situar el Mercat de Puigemercadal al mapa de Manresa “ja que tot i ser al bell mig del centre de la ciutat, encara hi ha persones que no el tenen prou ubicat. És per això que, davant aquest repte, a partir d’ara arrenquem aquest pla de comunicació amb mupis, amb dues marquesines de les parades del bus i publicitat a 8 autobusos de la ciutat per donar a conèixer aquest impuls del mercat que estem donant conjuntament des de l'Ajuntament i amb el suport dels paradistes del mercat”.

En la línia de nous serveis, una acció de promoció que ja ha començat, amb molt bons resultats, és la iniciativa d’oferir una hora d’aparcament gratuït o una targeta de bus T2 als clients. Des de l'1 d'abril, que és quan es va establir el tiquet gratuït per compres superiors a 12 €, se n'han lliurat 947. D’altra banda, el dia 11 d'abril es varen començar a lliurar targetes T2 per compres superiors a 12 €. Fins ahir se n’havien lliurat 254. També es manté la targeta de fidelització i hi ha la idea d’estrenar nous serveis com el repartiment a domicili, etc.

El mercat farà una aposta pels productes saludables i per això s’especialitzarà en productes ecològics i de proximitat. S’està treballant en iniciatives diverses per dedicar espais del mercat a aquesta nova línia d’activitat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MERCAT PUIGMERCADAL  COMERÇ  CENTRE HISTÒRIC 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Les Botigues al carrer posarà al setembre el punt final a les rebaixes a la capital del Bages
MANRESA
Les rebaixes d'estiu al comerç del centre de Manresa
ACTUALITAT
La Cambra ajuda deu empreses catalanes a obrir mercat a Japó i Corea del Sud

ACTUALITAT
Jacob Petrus destaca la importància de la divulgació i l'acció col·lectiva
ACTUALITAT
Jacob Petrus, en una jornada sobre les empreses davant la crisi climàtica
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la Setmana del Comerç amb activitats familiars i comerç al carrer
Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]