Dimecres 29 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Recollits 323 contes al concurs infantil de Sant Fruitós
Està organitzat per la Biblioteca, el Setmanari Montpeità i l'Ajuntament
Els guanyadors, amb els dibuixos en directe que va fer l'il·lustrador Joan Romero. Foto: Biblioteca de Sant Fruitós

J.G.  
21/05/2017 12:45
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial
Robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència 2025
Prop de 400 participants al 7è Congrés de Conducta Althaia i AMPANS
La sala polivalent de la Biblioteca de Sant Fruitós va acollir l’acte de lliurament de la 28a edició del Concurs Infantil de Contes, que cada any organitzen per la festivitat de Sant Jordi la Biblioteca, el Setmanari Montpeità i l'Ajuntament de la població. Està adreçat als alumnes de primària de les escoles del municipi. Enguany s'han recollit 323 contes originals.

En categoria de 9 a 10 anys (A), el jurat va reconèixer “La cullera Alimenta”, d’Òscar Alba Ferrer; “La princesa amb texans”, de Martina Palacios Pascual, i “Una vida amb final feliç”, de Clàudia Querol.

En categoria d'11 a 12 anys (B) es van imposar “Els estranys veïns”, de Kevin Acera Martínez; “El sol adormit”, d’Anna Penadés Martorell, i “Un dissabte excepcional al mar”, de Jordi René Reyes Crespo.

Durant l'acte, els contes guanyadors van llegits mentre l’il·lustrador santfruitosenc Joan Romero els donava vida en directe amb els seus dibuixos fets. Tots els contes guanyadors seran publicats en el suplement infantil Montpetit del setmanari local Montpeità.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: EDUACIÓ 
També et pot interessar:

El Cap Bages, il·luminat al vespre
El Casino de Calaf acull el concert “El segon de Rakhmàninov” amb l’orquestra Arts Simfònica Jove
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet incorpora set nous agents a la Policia Local
Funció de l’espectacle Maure el dinosaure de la Companyia Teatre Nu
UManresa arriba als 2.620 estudiants en titulacions oficials
Els usuaris de la residència visiten el Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]