Dimarts 21 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

ERC reclama construir un nou camp de futbol
Els republicans aposten per un equipament esportiu que també sigui apte per a altres disciplines, com ara l'atletisme
Entrada del camp de futbol. Foto: Google maps

ST. VICENÇ / Redacció  
31/05/2017 11:39
En marxa un dispositiu especial a l'OAC per al procés de regularització de persones migrades
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
ERC Sant Vicenç de Castellet reclama que es construeixi un nou camp de futbol al municipi. En un comunicat fet públic aquest dimarts a la tarda, la formació demana un nou equipament "amb més usos i millor situat, digne, modern i adaptat als nous temps, que compleixi mides i normatives de seguretat exigides. Tot i que el poble té actualment una fantàstica oferta esportiva, no s’hi pot practicar el futbol, i un nou camp, a més, podria donar l’oportunitat de practicar altres esports".

Els republicans s'han pronunciat davant les informacions aparegudes sobre la reforma del camp, encara en avantprojecte, per explicar el seu posicionament al respecte: "D’entrada, des d'ERC entenem que l’esport és essencial per a un correcte desenvolupament de les persones, especialment infants, als quals ajuda al seu desenvolupament físic, mental i de valors. Per això creiem que fer inversions importants en equipaments ha d’estar avalada, sobretot en aquests casos, per un bon projecte esportiu més ampli (amb una vessant educativa important) i basat en una escola i equips de base", asseguren.

Segons el comunicat, ERC ha assistit a les reunions de la comissió creada per opinar sobre el futur projecte de remodelació del camp però hi ha trobat a faltar "figures molt vinculades i amb una llarga trajectòria en el món del futbol. Entenem que aquesta actuació és una prioritat legítima del govern local, com legítima és la postura republicana de no considerar nostre aquest projecte, fet que no ha de sorprendre ningú perquè en els dos últims programes electorals ja apostàvem per la construcció d’unes noves instal·lacions, aptes per practicar-hi altres activitats esportives, en una altra ubicació, encara que comporti més temps", continua. I hi afegeix: "Reconeixem que és més complex d’aconseguir però, segons els plantejaments que hem fet, és possible situar-lo en un altre lloc del plànol municipal, fent el corresponent pla parcial per organitzar urbanísticament la zona".

El camp actual, diu ERC, ja feia anys que s’havia quedat petit, i ara hi ha importants problemes d’aparcament i de pas a la cruïlla entre Joan Cadevall i Maria Matilde Almendros, que es podrien "agreujar" si es desplaça el camp cap a aquest punt. "En tot cas, vetllarem perquè les mides reglamentàries es compleixin en tots els punts del camp i demanarem per escrit l’aval de la Federació Catalana de Futbol i del Consell Català de l’Esport. Més enllà d’això, el terreny de joc serà limitat de naixement. A l’hora de subdividir el camp en altres més petits per competicions tipus futbol 7, per exemple, només se’n podrà fer un al centre i, per tant, no es podran realitzar partits o entrenaments simultanis. A més, tal com està plantejat l'equipament, no permet encabir-hi cap altra pràctica esportiva".

El comunicat dels republicans conclou que "cal replantejar un equipament no només pensat per jugar a futbol, sinó per a altres disciplines, com l'atletisme, i també dotar-lo d’altres espais que complementin la zona esportiva actual, com despatxos per a formacions, equips tècnics o entitats esportives".



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ERC BAGES  URBANISME 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Salvador Busquets i Mariona Homs lideraran la nova executiva d’ERC al Bages
POLÍTICA
ERC Bages impulsa una moció de suport al model d’immersió lingüística i en defensa del català
CATALUNYA CENTRAL
Moció d'ERC Bages per a la millora del finançament de l'escoles de música

POLÍTICA
ERC Bages reivindica la gratuïtat del peatge de Sant Vicenç
POLÍTICA
ERC reivindica una comarca del Bages més ben connectada amb trens, bus i carreteres
POLÍTICA
ERC Bages celebra les inversions destinades per a la millora de la C-55
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
En marxa un dispositiu especial a l'OAC per al procés de regularització de persones migrades
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]