Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Simulen un incendi a la zona de la Torre del Sanmartí
L'acció ha tingut lloc aquest dissabte al matí dins els actes de celebració dels deu anys de la Policia Local de Sant Fruitós
Al simulacre hi han participat les ADF del Bages, Bombers, GRAF, Mossos, SEM, agents rurals i la Policia Local de Sant Fruitós, entre d'altres. Foto: J.G.

ST. FRUITÓS / J.G./Redacció  
10/06/2017 18:20
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
Aquest dissabte al matí s’ha dut a terme un simulacre d’incendi forestal a la zona de la Torre del Sanmartí de Sant Fruitós de Bages dins els actes de celebració dels deu anys de la Policia Local del municipi.

Durant tot el matí s’han realitzat diversos simulacres en els quals hi han participat les ADF Tres Branques i Pla de Bages, Bombers, GRAF, Mossos de trànsit i de seguretat ciutadana, ambulàncies del SEM, Punt de Trànsit de la Federació del Bages i Moianès, Punt de trànsit de Bombers, Agents Rurals, Policia Local de Sant Fruitós i Protecció Civil de Sant Fruitós. S’hi han vist tots els grups operatius que integren una emergència d’aquest tipus.

En la zona propera al simulacre s’ha reservat un espai per tal de garantir la cabuda dels vehicles d’emergència i treballar en condicions adequades amb l’objectiu que aquesta actuació serveixi per coordinar els diferents serveis i cossos de seguretat davant una possible experiència de risc com és un incendi forestal.

Aquesta és la primera de les accions que es realitzaran al llarg de l’any per tal de commemorar el desè aniversari de la implantació de la Policia Local a Sant Fruitós.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: INCENDIS FORESTALS  MEDI AMBIENT 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages viu el segon estiu amb més superfície cremada des del 2022
ACTUALITAT
1.067 hectàrees cremades a la província de Barcelona des de principi d'any
MEDI AMBIENT
Es desactiva l'alerta del Pla INFOCAT per la millora del perill d'incendis

MEDI AMBIENT
Es manté el risc d'incendi forestal els propers dies
MEDI AMBIENT
El risc d'incendi forestal continua sent extrem i s'agreujarà els propers dies
MEDI AMBIENT
Es manté activat el Pla INFOCAT per l'alt risc d'incendi
La plaça Bages de Manresa
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Com vestir l’habitació dels nens en la recta final de l’estiu
El 32è 3x3 de Solsona omple la plaça del Camp de bàsquet
Tornar a l’escola: nous reptes, noves il·lusions
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]