|
| Simulen un incendi a la zona de la Torre del Sanmartí |
| L'acció ha tingut lloc aquest dissabte al matí dins els actes de celebració dels deu anys de la Policia Local de Sant Fruitós |
 |
| Al simulacre hi han participat les ADF del Bages, Bombers, GRAF, Mossos, SEM, agents rurals i la Policia Local de Sant Fruitós, entre d'altres. Foto: J.G. |
|
| ST. FRUITÓS / J.G./Redacció |
| 10/06/2017 18:20 |
 |
|
|
 |
Aquest dissabte al matí s’ha dut a terme un simulacre d’incendi forestal a la zona de la Torre del Sanmartí de Sant Fruitós de Bages dins els actes de celebració dels deu anys de la Policia Local del municipi.
Durant tot el matí s’han realitzat diversos simulacres en els quals hi han participat les ADF Tres Branques i Pla de Bages, Bombers, GRAF, Mossos de trànsit i de seguretat ciutadana, ambulàncies del SEM, Punt de Trànsit de la Federació del Bages i Moianès, Punt de trànsit de Bombers, Agents Rurals, Policia Local de Sant Fruitós i Protecció Civil de Sant Fruitós. S’hi han vist tots els grups operatius que integren una emergència d’aquest tipus.
En la zona propera al simulacre s’ha reservat un espai per tal de garantir la cabuda dels vehicles d’emergència i treballar en condicions adequades amb l’objectiu que aquesta actuació serveixi per coordinar els diferents serveis i cossos de seguretat davant una possible experiència de risc com és un incendi forestal.
Aquesta és la primera de les accions que es realitzaran al llarg de l’any per tal de commemorar el desè aniversari de la implantació de la Policia Local a Sant Fruitós. |
|
|