Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Santpedor lliura els premis del concurs de balcons florits
El primer guardó se l'ha endut Montserrat Ferrer Vila pel seu balcó ubicat al carrer Convent
Un dels balcons guanyadors del primer concurs de balcons florits organitzat per l'Ajuntament de Santpedor. Foto: AjS

SANTPEDOR / Redacció  
30/06/2017 11:57
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Santpedor ja té els tres balcons guanyadors del concurs de balcons florits que ha organitzat l’Ajuntament per primer cop en el marc del projecte Santpedor en flor, que va engegar aquesta primavera després d’adherir-se al projecte de Viles Florides de Catalunya. En total s’han inscrit en aquesta primera edició 21 balcons, dels quals la meitat eren balcons ubicats al barri antic del poble. 

El primer premi del concurs, la Flor d’Or, se l’ha endut Montserrat Ferrer Vila, que s’empotarà un xec regal de 150 euros. El seu balcó ubicat al carrer Convent va usar flor de temporada amb un joc de colors. El segon premi, la Flor de Plata, és per un balcó al carrer Verge de Montserrat, i se l’ha endut Marta Carreras amb un xec regal de 75 euros; i el premi especial Flor de Santa Anna es lliura al millor balcó del barri antic i ha recaigut en aquesta primera edició al carrer Ample, a Eva Miralles, que obté un xec regal de 100 euros.

L’objectiu del certamen és omplir de flors els balcons del poble en una nova proposta del projecte Santpedor en Flor. Després de la primera Fira Santpedor en Flor del mes de maig, que va comptar amb una gran participació per part dels veïns, aquest mes de juny el consistori ha organitzat aquest concurs. El jurat que ha visitat els 21 balcons, durant la setmana passada, estava conformat per un representant de l’Ajuntament i dues professionals del món de la flor: Montse Baraldés i Montse Cambero, responsables de les instal·lacions florals de la fira floral.

El lliurament de guardons es farà dins els actes de la festivitat de Santa Anna. El concurs compta amb la col·laboració de Cal Pere agropecuària, Garden Ampans i Martí Agrícola.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MEDI AMBIENT  FIRES I FESTES 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
2.000 famílies ja han descarregat el conte “Petits herois del medi ambient”
ECONOMIA
La millora del medi ambient a escala mundial podria estar més a prop
MEDI AMBIENT
Canvi climàtic i la COP26

MEDI AMBIENT
Llei de Residus: Adéu al plàstic d'un sol ús
MEDI AMBIENT
Contractem energia verda al rebut de la llum
MEDI AMBIENT
La coincidència d’incendis amb pluges extremes augmentarà el risc de pèrdua de sòl en els boscos mediterranis
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Concert de Setmana Santa ‘Una passió de cinema’ aquest diumenge al Kursaal


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]