Dijous 23 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Comença una nova fase dels treballs de reposició de rajoles al passeig
Durant aquesta tercera tanda es tallarà al trànsit de vehicles el lateral del passeig Pere III entre els números 35 i 41 i s’invertirà el sentit de circulació del carrer Arquitecte Oms
Obres a les rajoles del Passeig Pere III, en una de les fases ja dutes a terme. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
24/07/2017 20:37
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants
L’Ajuntament programa una setmana d’activitats per a la gent gran
Aquest dimarts s'iniciarà la tercera fase dels treballs de reposició de les rajoles trencades del paviment dels laterals del primer tram del passeig Pere III, entre la Muralla Sant Domènec i el carrer Guimerà.

En aquest cas, es tallarà al trànsit de vehicles el lateral de Passeig Pere III entre els números 35 i 41 (tram Teatre Kursaal) i s’invertirà el sentit de circulació del carrer Arquitecte Oms per tal de donar accés de vehicles al lateral del passeig Pere III, al costat de l'edifici del Casino. És previst que aquesta afectació de trànsit duri uns deu dies.

El 6 de juny passat va començar la primera fase d’una actuació global que té l’objectiu de reposar aproximadament 600 peces trencades del paviment dels laterals del primer tram del Passeig, i amb un cost de 23.000 euros. La majoria de les peces trencades que estan sent substituïdes ho estan a causa del trànsit de camions que fan tasques de càrrega i descàrrega per als comerços i restaurants que hi ha en aquest espai cèntric.

Per tal de mantenir els accessos als guals afectats i facilitar les operacions de carrega i descàrrega a activitats i veïns i minimitzar-ne les molèsties, els treballs s’ha programat en diferents fases. L’actuació global forma part del pla de xoc de l’espai públic 2017 que impulsa la regidoria de Qualitat Urbana i Serveis de l’Ajuntament de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: URBANISME 
També et pot interessar:
MANRESA
Millores en l’accessibilitat de la Font dels Capellans
MANRESA
La segona planta de la Fàbrica de l'Aranya ja llueix nova cara
NAVARCLES
Navarcles inaugura una nova pista esportiva coberta

ST. FRUITÓS
Es construirà un bany públic a la plaça del Cobert del Batre
ST. FRUITÓS
Es reposicionarà el col·lector d’aigües residuals del Paidos
SALLENT
Sallent ofereix subvencions per als comerços
Diada de Sant Jordi
UALAPOP AL CARRER celebra la 9a edició
El CAE publica per Sant Jordi “Aprendre jugant. Jocs de taula educatius”
La CUP-Fem Manresa planteja dubtes sobre com es finançarà el nou pavelló
La regidoria de Cultura de Solsona obre les inscripcions per als aspirants a pubilla i hereu
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]