Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Vuitanta comensals gaudeixen de la Festa del Tomàquet
El sopar degustació, que va tenir lloc a la Sala Gòtica de la Seu, va ser elaborat pel cuiner Quim Miró, de l’Alberg Castelldral i el projecte Piscolabis i Xeflis, de MengemBages
Alguns regidors de l'Ajuntament de Manresa durant el sopar degustació. Foto: Sussi Garcia

MANRESA / Redacció  
29/07/2017 11:36
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
Uns vuitanta comensals van omplir aquest dijous al vespre la Sala Gòtica de la Seu per assaborir el sopar degustació de la 1a Festa del Tomàquet del Bages, elaborat pel cuiner Quim Miró, de l'Alberg Castelldral i el projecte Piscolabis i Xeflis, de MengemBages. Els assistents van poder tastar fins a vuit tapes amb productes de proximitat, la majoria dels quals elaborats amb el producte estrella de l’horta bagenca: el tomàquet.

Menges com la sopa de tomàquet i síndria amb oli de menta, coca de full amb cor de bou, tempura de ceba i pesto d'avellanes, coca de pa amb peres, nous i formatge, amanida monserratina, albergínia blanca amb mel, serranito de tomàquet i bastonets de llonganissa amb pebrot verd, farcellet de conill a la caçadora i mousse de mató amb reducció de ratafia, van fer les delícies dels paladars més exigents.

L’àgape estava organitzat per Kanko.cat, MengemBages i els elaboradors i productors del Rebost del Bages, un projecte comarcal d'acompanyament, suport, assessorament i promoció dels productors i elaboradors agroalimentaris bagencs, a més del projecte xarxa productes de la terra.

Els proveïdors del Rebost del Bages van ser: L'Horta Les Arnaules, Tatjé de Viladordis, Forn de Pa Coma, Bosch i Casals, Oli Migjorn, Bages Terra de Vins, Mel Cal Fuster, Obaga de l'Agneta i l'Hort del Navarro, que van aportar els productes de qualitat necessaris per a un sopar que va superar, i en escreix, les expectatives fixades per l'organització.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRES I FESTES 
També et pot interessar:
ST. JOAN
La Fira Embarrats transporta de nou Sant Joan a l'any 1920
MEDI AMBIENT
Ecoviure torna amb la voluntat d’oferir solucions a la crisi climàtica
ACTUALITAT
Acte institucional d’obertura de l’ExpoBages 2019

MANRESA
Expobages ja batega
LA FOTO DEL DIA
Muntatge ExpoBages
NAVARCLES
La Fira Monacàlia omple Navarcles
Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]