Dilluns 14 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Navàs, subcampió del Torneig Internacional de Penyes del FCB
Els bagencs s'han enfrontat a la final amb l'Hospitalet de l'Infant
Els jugadors de l'equip aleví de la Penya Barcelonista de Navàs. Foto: PBN

NAVÀS / Redacció  
10/08/2017 13:50
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
L'equip aleví de la Penya Barcelonista de Navàs ha quedat subcampió del XII Torneig Internacional de Penyes del Barça que s'ha disputat aquest cap de setmana als camps annexes del mini estadi del FCBarcelona, essent l'equip revelació i sorpresa del torneig.
 
El combinat del Bages, dirigit per Pau Morral amb el suport tècnic de Marc Sala i Bernat Vidal, va debutar amb força contra la PB Terres de l'Ebre (8-2) i en fase de grups va guanyar també al combinat de les penyes de Marina Baixa i València en un partit molt disputat (2-1). A la Peña Leonesa (4-0) i a la Penya Anguera (1-3) també les va vèncer, en aquest darrer cas en un partit on els dos equips es jugaven el pas a semifinals com a primers de grup.

La final va enfrontar Navàs i Hospitalet de l'Infant en un partit on els del Bages es van avançar en dues ocasions durant la primera part. Cap a les acaballes del partit, els de Navàs van tenir dues accions molt clares per posar-se per davant. La primera, un u contra u contra el porter on el davanter va ser objecte d'una possible falta per darrere dins l'àrea quan encarava sol contra el porter. L'altra, per un gol anulat per fora de joc. El resultat va ser 2-2, fet que va comportar tanda de penals. Els navassencs, tot i ser animats per la majoria de les penyes participants, van acabar derrotats pels de l'Hospitalet de l'Infant.

A part de la particiació al torneig, els jugadors van poder gaudir d'una visita al Tour del Camp Nou, van poder xafar la gespa del camp, seure a les banquetes o simular la retransmissió d'un partit des de les cabines del comentarista. També van assistir, acompanyats d'entrenadors i pares, al trofeu Joan Gamper que va disputar el Barça contra el Chapocoense.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FUTBOL 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
FUTBOL
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
LA FOTO DEL DIA
El Centre d'Esports Manresa segueix amb un bon inici de temporada

FUTBOL
Bon partit del Covisa Manresa en el tercer partit de pretemporada
FUTBOL
El CE Manresa s'exhibeix amb una remuntada espectacular sota la pluja davant el CD Arnedo (1-4)
FUTBOL
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa
Carles Vilajosana una gran persona
Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
En marxa el nou servei d'autobús urbà a Sant Vicenç de Castellet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]