Dissabte 05 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El pregó de Genís Sinca obrirà la Festa Major de Fonollosa
L'escriptor dóna el tret de sortida a la programació d'actes, que s'allarguen fins el 21 d'agost
Sinca, nascut a Manresa, va guanyar el premi Josep Pla de narrativa el 2013 per 'Una família exemplar'. Foto: X. Llavina / EPA

BAGES / Redacció  
14/08/2017 16:26
Els jocs omplen de vida les places de Manresa
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
L'escriptor i guanyador del premi Josep Pla 2013, el manresà Genís Sinca, donarà el tret de sortida a la Festa Major de Fonollosa aquest dimarts, 15 d'agost. Els actes s'allargaran fins el proper dilluns 21 d'agost.
 
Sinca pronunciarà el pregó de Festa Major a les 8 del vespre a la Plaça de l'Església i, tot seguit, hi haurà una cantada d'havaneres amb el grup Barca de Mitjana, amb sardinada i rom cremat a la mitja part per a tots els assistents. El matí del dia 15 es realitzarà la caminada i cursa popular pels entorns del poble.

Els actes continuaran el dimecres i dijous amb el torneig de futbol sala (que ha començat aquest dilluns). Divendres arribarà el plat fort del cap de setmana, la nit dels concerts, amb actuacions de Els Rostolls, Séptimo A i el disjòquei Nau-L. La Nit Jove de Fonollosa es farà al poliesportiu.

Pel que fa al dissabte, se celebrarà a la tarda el torneig de 3x3, i a la nit la gran Festa dels 80, amb sopar i concert de Pep Poblet i Txell Sust, i l'actuació de Boîte Lennon DJ. El diumenge 20, dia de la Festa Major, s'iniciarà amb el toc de matines i crida a l'ofici, cercavila institucional amb els gegants de Fonollosa i les Àligues d'Agramunt i Tàrrega, ofici amb l'acompanyament de l'orquestra de l'Escola de Fonollosa, ballada de sardanes, mostra de balls de gegants i imatgeria festiva i vermut popular.
 
A dos quarts de 8 del vespre, a la plaça del poble, hi haurà concert amb el conjunt Què tal, i tot seguit ball de vetlla. El darrer dia de la festa, dilluns 21, hi haurà una matinal infantil amb xocolatada, jocs de cucanya, inflable i festa holi. Al vespre se celebrarà un sopar, acompanyat d'un espectacle amenitzat per veïns del municipi, que clourà el programa d'actes.

La Festa Major de Fonollosa està organitzada per l'Associació Cultural i Recreativa de Fonollosa, amb la col·laboració de l'Ajuntament i la participació de diverses entitats locals.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FONOLLOSA  FIRES I FESTES 
També et pot interessar:
FUTBOL
El CEFS Fonollosa trasllada els seus dos equips sèniors al Pavelló de Calaf
BAGES
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
BAGES
El Consell Comarcal impulsa un projecte d'energia a Fonollosa per reduir la factura de la llum

BAGES
Fonollosa va aprovar una moció en relació amb el Pla Territorial Sectorial
BAGES
Èxit rotund en la presentació del marxandatge d'"Au Maria!" a Fonollosa
BAGES
Fonollosa reivindica el seu ADN lingüístic
Fotografia de grup dels participants el Retaule del Flautista
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa
Els jocs omplen de vida les places de Manresa
Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
Ajornada l’estrena de ‘Temps mort a les golfes’


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]