Diumenge 15 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Atropellament massiu a la Rambla de Barcelona
Els fets han passat a un quart de sis d'aquest dijous a la tarda; hi ha desenes de ferits i morts
Imatge de la zona que ha difós Televisió de Catalunya. Foto: CCMA

ACTUALITAT / N. Badrenas / C. Oliveras  
17/08/2017 17:21
El circ protagonista del Carnestoltes Infantil de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia
Atropellament massiu amb una furgoneta a la Rambla de Barcelona, a la zona de plaça Catalunya. Els fets han passat aquest dijous pels volts de les cinc de la tarda i encara s'estan investigant. Les autoritats demanen que no es surti al carrer. S'han tancat els accessos del metro, de la Renfe i de Ferrocarrils. També s'ha tancat elm popular mercat de la Boqueria. No hi ha dades oficials sobre quina quantitat de persones han estat afectades, però segons ha informat TV3 citant fonts no oficials, hi podria haver dos morts i desenes de persones ferides.

Després dels fets, hi ha hagut una estampida de gent per carrers dels voltants, com ara l'Hospital. Moltes persones també s'han refugiat en comerços. Els taxistes estan col·laborant a evacuar la gent i els nombrosos turistes que hi havia a la zona, que ara ja està totalment acordonada i presenta una imatge ben poc habitual: està buida de persones, i només hi volta la policia. Segons informa Efe, un dels ocupants de la furgoneta hauria fugit. I segons ha informat a les 17:40 TV3, citant fonts dels Mossos, hi hauria dues persones en aquests moments armades dins un restaurant turc de la zona que podrien tenir algun hostatge, fet que, sumat a l'atropellament, apunta a un atac terrorista.

Segons ha explicat un taxista a la televisió catalana, la furgoneta ha accedit a la part central peatonal de la Rambla i ha començat a accelerar fent esses.

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, que es troba de vacances, està retornant cap a la capital catalana en aquests moments. El Govern català està preparant un gabinet de crisi. També està tornant de les seves vacances l'alcaldessa, Ada Colau.

 
*Actualitzat a les 17:41h
*Actualitzat a les 17:51h

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ATROPELLAMENT MASSIU A LA RAMBLA  SUCCESSOS 
També et pot interessar:
MANRESA
Els Mossos detenen un home per tràfic de drogues a Manresa
BAGES
Dos ferits greus en un accident de trànsit a la C-37, a Sant Salvador
MANRESA
Denunciat un jove després d'accidentar-se drogat

MANRESA
Detingut a Manresa amb 82 pastilles d'èxtasi a sobre
BAGES
Dos detinguts al Bages per haver sostret mòbils
MANRESA
Detinguts dos manresans per un delicte de falsificació
Sant Valentí és la diada de l'amor
El nou mapa sanitari planteja ordenar millor els serveis
Com estalviar per la jubilació
Transforma el teu jardí amb plantes tropicals
Jardins de Llum omple de nou el Centre Històric de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
El circ protagonista del Carnestoltes Infantil de Manresa
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]