Dijous 16 de gener de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa pel Sí celebra dissabte l'acte central de campanya
Serà a dos quarts de set de la tarda a la plaça Major; comptarà amb la participació d'artistes de renom com ara Santi Arisa, Manel Camp o el grup Gossos
Fotografia d'alguns dels membres de Manresa pel Sí, el passat diumenge, a Crist Rei. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
18/09/2017 13:10
El bus urbà de Manresa bat el rècord de passatgers i supera el llindar dels tres milions d'usuaris
Afectacions de trànsit per la gravació del monoplaça de l'equip de Formula Student de l'EPSEM
Sallent estrena una àrea d'aparcament per a camions i automòbils
L’Escola Jaume Balmes de Castellbell commemora els 50 anys d’història
El proper dissabte dia 23, a la plaça Major de Manresa i a dos quarts de set de la tarda, Manresa pel SÍ, el col·lectiu que agrupa a tots els partits i entitats independentistes de la ciutat, organitza un gran acte central multitudinari en el que es convida "a tots els manresanes i les manresanes a reclamar la nostra dignitat com a poble tot dient-li al govern espanyol que aturi d’una vegada per totes la seva actitud prepotent, antidemocràtica i de menyspreu, i a mostrar el nostre ferm propòsit de votar el dia 1 d’octubre i votar SÍ en un referèndum que volem participatiu i vinculant", assegura la plataforma.

Des de Manresa pel SÍ s'ha preparat un acte en el que les manifestacions artístiques (música, poesia o dansa, entre d'altres) es complementaran amb manifestacions reivindicatives de suport al SÍ. Hi prendran part artistes de renom, vinculats tots ells a la ciutat o a la comarca: Sherpah, Serakatà Sound, Santi Arisa, Dan Arisa, Iris Arisa, Manel Camp, Orfeó Manresà, Coral Esbèrtia, Cobla per la Independència i Gossos. En l’apartat reivindicatiu es comptarà amb la presència dalt l’escenari de Núria Cadenes, Pere-Joan Cardona i Sergi Mateu. L'acte estarà presentat per la periodista Aina Font i l'actor Jordi Pesarrodona.

"El dia 23, la plaça Major de Manresa ha de ser un clam en defensa d’un dels nostres drets fonamentals, el dret a participar i a votar, i ha de servir, també, per explicar a tothom qui ho vulgui sentir que la millor opció és el SÍ, una opció que ens ha de permetre construir un país més just, més igualitari i més solidari, un país que persegueixi els corruptes i en el que tots i totes siguem considerats ciutadans lliures i iguals davant la llei", continua el comunicat. 

Els Socialistes pel Sí s’adhereixen a la plataforma
El Moviment d’Esquerres (MES), escindit del PSC, s’ha adherit a la plataforma Manresa pel Sí i també a d’altres plataformes de les diverses poblacions de la comarca que treballen pel vot afirmatiu en el referèndum del dia 1 d’octubre, sota el lema Socialistes pel Sí.
 
El Moviment d'Esquerres (MES), que es va constituir a partir de la fusió dels exsocialistes Nova Esquerra Catalana i Moviment Catalunya, compta entre els seus afiliats amb tres històrics exmilitants bagencs del PSC en el seu consell polític. Són l'actual alcalde de Navarcles, Llorenç Ferrer, l'exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada, Ezequiel Martínez, i Joaquim Collado, que havia estat regidor a l'Ajuntament de Manresa sota el mandat de Jordi Valls.
 
Manresa pel Sí és integrada a hores d’ara per l’ANC, el Cercle Català de Negocis, la CUP, Demòcrates, ERC, Esquerres per la Independència, Fundació Independència i Progrés, Moviment d’Esquerres, Òmnium Bages-Moianès, PDECAT, Solidaritat i Súmate. A Manresa, la plataforma té obert el local de l’antic quiosc Cirera, a la Muralla de Sant Domènec, on es poden recollir domassos de la campanya, material informatiu de tot tipus, argumentaris i l’agenda d’actes que es vagi programant. L’horari d’obertura és de sis a vuit del vespre, cada dia, i els dissabtes i diumenges també d’onze a una del migdia. 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: EL PROCÉS DE LA INDEPENDÈNCIA 
També et pot interessar:
MANRESA
Els Reis Mags visiten la gent gran
ST. FRUITÓS
El Govern ordena a Sant Fruitós hissar la bandera espanyola
MANRESA
Manresa es lleva ben d'hora per votar en unes eleccions atípiques

MANRESA
Ciutadans guanya unes eleccions que mantenen la majoria independentista al Parlament
MANRESA
Manresa va de camí de superar la xifra rècord de participació en unes eleccions
MANRESA
La CUP de Manresa no va al sopar de Nadal
Resistint el fred d'hivern al Passeig de Manresa
Un any de formacions per reforçar les oportunitats laborals
Jaume Sorolla reforça la pintura del BAXI Manresa
El bus urbà de Manresa bat el rècord de passatgers i supera el llindar dels tres milions d'usuaris
Desnonament executat a Manresa en plena onada de fred
Afectacions de trànsit per la gravació del monoplaça de l'equip de Formula Student de l'EPSEM
Sallent estrena una àrea d'aparcament per a camions i automòbils
L’Escola Jaume Balmes de Castellbell commemora els 50 anys d’història


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]