|
|
|
La sisena edició de la Shopping Night Manresa, que tindrà lloc aquest dissabte des de les vuit de la tarda fins a les 12 de la matinada, comptarà amb una novetat respecte les edicions anteriors: un concurs d’aparadors organitzat en motiu dels 125 anys de les Bases de Manresa.
L’esdeveniment ha estat presentat aquest dijous a la tarda a la seu de Manresa+Comerç. Sebastià Suet, representant de la UBIC, Jaume Arnau, regidor de comerç de Manresa, Esther Boniquet, dinamitzadora comercial de Manresa + Comerç, i Jordi Rodó, comissari del 125è aniversari de les Bases, han estat els encarregats d’explicar els detalls de la nova edició.
Rodó ha informat que el certamen és un dels molts programes divulgatius que s’han realitzat per fer arribar el coneixement del document de 1892. El concurs consisteix en 34 fotografies de Manresa d’entre els segles XIX i XX que estaran exposades als diferents establiments. Qui vulgui participar haurà d’omplir totes les caselles d’una butlleta amb els noms del comerç on es troba cada fotografia, i també afegir les dades personals. Aquest document es pot trobar als negocis representats a la Shopping Night o es pot descarregar en el següent enllaç. La data màxima per participar és el 31 d’octubre. Entre tots els participants se sortejaran tres vals de compra per valor de 100 euros.
Les activitats d’enguany tindran lloc a Crist Rei, al carrer Guimerà, a la plaça Sant Domènec, al Born i centre històric i a la plaça Major, on es podrà gaudir d’exhibicions, desfilades, degustacions i ,sobretot, de fer compres a les diverses botigues. Per fer possible aquesta nit de dissabte han participat 150 establiments de Manresa, una quinzena més que l’any anterior. Boniquet ha explicat que “s’ha pogut mantenir la personalitat de cada barri i carrer i això és molt important per la identitat dels mateixos”.
El Kursaal també participa a la Shopping Night oferint l’oportunitat de comprar entrades dels espectacles de la programació al 50% de descompte, tant a les taquilles del teatre com per Internet al seu web.
A partir de les quatre de la tarda de dissabte i fins a la una de la nit de diumenge es tallarà al trànsit el carrer Guimerà entre el passeig Pere III i la Muralla de Sant Domènec. A partir de les sis de la tarda també es tallarà la circulació entre la plaça Espanya i Crist Rei.
|