Dimecres 11 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Gran participació en la 11ª edició de Land Rover Party
Vora 600 vehicles Land Rover han trepitjat les pistes superant totes les edicions anteriors
Un Range Rover en acció en un dels espais dedicats a la conducció Foto: T.V.

Redacció  
02/10/2017 18:05
La Fira de l'Aixada renova l'itinerari del Rei i el Bisbe i arriba a nous espais del Centre Històric
La Seu de Manresa torna al segle XIV amb Berenguer de Montagut
El Consell suma 53 adhesions per impulsar el català al comerç
Sant Benet fa més lliure i flexible l'experiència medieval
La Land Rover Party ha celebrat aquest cap de setmana la seva onzena edició amb gran èxit de participació. 600 vehicles Land Rover, provinents de tot Europa, han passat per les pistes de Les Comes a gaudir d’una gran festa pels amants del motor i l’aventura. En total, entre participants i visitants, al voltant de 1.300 vehicles i més de 3.000 persones no s’han volgut perdre cap detall de l’esdeveniment.
 
L’estrella d’aquesta onzena edició ha estat el nou model de la gamma Land Rover, el Range Rover Velar, al qual s’ha dedicat un espai privilegiat a l’esdeveniment: la Zona Velar. El públic ha pogut conèixer i provar tots els detalls de les prestacions off-road del nou vehicle de la mà dels millors professionals del centre Land Rover Experience. Tots els usuaris de vehicles de marca britànica, vinguts d’arreu d’Europa, han quedat encantats de les extraordinàries condicions per la conducció 4x4 que ofereix la finca de Les Comes (Únic centre Land Rover Experience de la península Iberica) i gaudir de totes les activitats organitzades per aquest cap de setmana.
 
Després de l’èxit que va tenir l’acte commemoratiu del Camel Trophy que es va celebrar per la desena edició, enguany s’ha organitzat una conferència de “Reptes Land Rover” que ha comptat amb la participació de pilots que han batut un rècord conduint un Land Rover. És el cas de Ramon Franquesa, rècord del món d’alçada de l’any 1998, que va conduir un Range Rover modificat fins a 6.893 metres d’alçada pel volcà Nevado Ojos del Salado a Chile. L’altre protagonista ha estat Moi Torrallardona, que va batre el rècord en travessar el desert Empty Quarter en 10 hores i 22 minuts amb un Range Rover Sport de sèrie. També hi van participar Francesc Selga i Fèlix Salido, que van quedar en 13ª posició al Dakar de l’any 2005 amb un Bowler
 
La Zona Velar, els cursos de conducció 4x4 i l’exhibició de la Supertrack han estat altres activitats destacades d’aquest cap de setmana. El circuit de cotxes teledirigits, la zona d’aventura, el tour 4x4 per a visitants, la fira comercial i el concert de música en viu han acabat de completar l’agenda dels assistents. 
 
Com és habitual a la Land Rover Party, no hi han faltat les activitats pensades especialment per als nens. Els més menuts han gaudit d’allò més conduint cotxes Land Rover elèctrics de joguina en un petit circuit. Altres activitats com la zona d’aventura, la ludoteca i la zona infantil han posat la cirereta del pastís a un ambient ideal per gaudir amb la família i els amics.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MOTOR 
També et pot interessar:
ESPORTS
El Clàssic Motor Club del Bages acull una xerrada excepcional
ACTUALITAT
Celebració dels 100 anys dels vehicles clàssics 60 MG
TENDÈNCIES
Què revisar abans de passar l'Inspecció Tècnica de Vehicles"

TENDÈNCIES
Els riscos del vianant tecnològic
ACTUALITAT
Embussos: les millors hores per a evitar-los
ACTUALITAT
Nous senyals de radar de color taronja de la DGT
Vista dels edificis del carrer Guimerà de Manresa
Manresa i Vic oferiran els primers estudis de grau en Dret a la Catalunya Central
AQUA RESMAT inaugura a Sallent la seva nova seu
L’Ajuntament de Solsona treu a concurs dues places d’operari de brigada
Sant Fruitós reuneix més de 300 participants en una Cursa dels Llebrers
La Fira de l'Aixada renova l'itinerari del Rei i el Bisbe i arriba a nous espais del Centre Històric
La Seu de Manresa torna al segle XIV amb Berenguer de Montagut
El Consell suma 53 adhesions per impulsar el català al comerç


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]