Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Provoca un accident beguda i amb un menor al cotxe
La conductora, de 41 anys i veïna de Sant Martí de Sesgueioles, ha xocat amb dos vehicles més a l'avinguda dels Països Catalans
Una imatge d'un cotxe policial de Manresa. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / N. Badrenas / Redacció  
13/10/2017 12:19
El pregó infantil de les Festes de la Llum, les millors imatges
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
Una conductora que circulava beguda i amb un menor d'edat al cotxe ha provocat un accident múltiple a l'avinguda dels Països Catalans de Manresa, en què s'han vist implicats tres vehicles i fins a set persones, que han resultat amb ferides lleus.

La Policia Local de Manresa ha informat aquest divendres al matí dels fets, que van tenir lloc dimecres a un quart de deu de la nit. La dona, de 41 anys i veïna de Sant Martí de Sesgueioles (Anoia), viatjava amb un nen de 6 anys en un turisme de la marca Chevrolet. Va xocar amb dos vehicles més, un d'ells conduït per un veí de Navarcles de 44 anys i l'altre conduït per un veí de Terrassa de 43 anys, en què viatjaven una dona de 43 anys i també veïna de Terrassa i dos menors d'edat, de 14 i 8 anys.

Els agents de la Policia Local van realitzar la prova d'alcoholèmia després del sinistre a la conductora de Sant Martí, que va donar positiu. En concret, va donar 0'42 mg/l en aire espirat a la primera prova i 0'39 mg/l a la segona, motiu pel qual se li ha iniciat un expedient administratiu per infracció al Reglament General de Circulació. Els ferits van ser atesos en un primer moment al lloc dels fets i posteriorment van ser traslladats a l'Hospital de Sant Joan de Déu de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SUCCESSOS 
També et pot interessar:
MANRESA
Els Mossos detenen un home per tràfic de drogues a Manresa
BAGES
Dos ferits greus en un accident de trànsit a la C-37, a Sant Salvador
MANRESA
Denunciat un jove després d'accidentar-se drogat

MANRESA
Detingut a Manresa amb 82 pastilles d'èxtasi a sobre
BAGES
Dos detinguts al Bages per haver sostret mòbils
MANRESA
Detinguts dos manresans per un delicte de falsificació
Manresa perd una parròquia
El BAXI Manresa visita la pista del Barça
Es procedeix a la retirada d’un arbre a la urbanització de la Rosaleda per risc de caiguda
La Policia Local frustra dues noves ocupacions al municipi
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]