Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Pren forma la coberta de la pista de l’Escola Catalunya
L'equipament s’obrirà a l’esport i el lleure del veïnat fora de l’horari lectiu
El pressupost del projecte és de 280.410,62 euros. Foto: Ajuntament Navarcles

NAVARCLES / Redacció  
13/10/2017 22:01
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
Aquests dies està prenent forma la coberta de la pista poliesportiva de l’edifici verd de l’Escola Catalunya de Navarcles, una obra que ha promogut l’Ajuntament amb una doble finalitat: millorar les instal·lacions del centre i, alhora, fer possible que la pista pugui ser d’ús lliure per part de tot el veïnat, en els dies i hores no lectius de l’escola.
 
Per fer-ho possible, el projecte ha previst dues grans portes metàl·liques que ja estan instal·lades que serviran per, quan s’acaben les classes, tancar l’escola però deixar obert l’accés a la pista. D’aquesta manera tots els veïns de Navarcles guanyaran un nou espai lliure per practicar esport sense destorbar el bon funcionament de l’Escola Catalunya.
 
El pressupost del projecte és de 280.410,62 euros, i s’ha finançat al 100% amb recursos municipals. Segons l’alcalde de Navarcles, Llorenç Ferrer, “és una inversió rellevant però que té un doble benefici social perquè no només millora les instal·lacions que fan servir a diari els alumnes, sinó que sumem una nova instal·lació coberta on no només practicarem esport sinó que també podrà acollir tota mena d’activitats lúdiques que actualment només es podien convocar al Pavelló Municipal”.
 
De fet, l’experiència de treure més rendiment als patis de les escoles sempre planteja el problema de com fer-ho possible sense que el centre escolar quedi desprotegit en les hores en què no hi ha ni el conserge ni el professorat. “Amb aquestes dues grans portes, en canvi, es guanya una instal·lació de doble funció: com a pati cobert del centre i com a pista poliesportiva per als veïns, sobretot els caps de setmana”, conclou Ferrer.
 
D’altra banda, les obres també han contemplat una millora dels accessos a l’edifici dins del recinte escolar que s’han encimentat amb canalització de les aigües pluvials. Aquesta part del projecte és la que es va desenvolupar en primer lloc per poder fer l’inici del curs escolar amb total normalitat. A més de la coberta, també està previst refer el paviment de la pista i tornar-la a equipar amb noves porteries de futbol sala i cistelles de minibàsquet; i millorar tot l’entorn de jardineria i de la vorera d’accés des del carrer Piscines i Esports.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: URBANISME  EDUCACIÓ 
També et pot interessar:
UMANRESA
L'Ajuntament de Manresa i UManresa consoliden la jornada d'educació 0-3 com a espai de referència
ACTUALITAT
El valor dels avis en el creixement i l’educació dels infants
SOLSONÈS
Solsona i el Solsonès impulsen una campanya d’educació sexual i afectiva

ACTUALITAT
El Departament d'Educació es queda molt curt en les mesures de desescalada digital
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet presenta la nova Guia d’Educació Municipal
MANRESA
Manresa acull l'acte central del Dia de l'Educació Física al Carrer
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
L’Ajuntament organitza el taller “Fora les vergonyes”
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]