Diumenge 17 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CNL Montserrat estrena nova seu al passeig
L'espai permetrà donar més visibilitat als serveis del centre; és accessible i amb aules adequades per a les activitats del CNLM
Inauguració del nou local del CNL Montserrat, al passeig Pere III. Foto: AJM

MANRESA / Redacció  
01/11/2017 11:47
La Fira de l'Ascensió omple d'activitats i parades al centre de Manresa
Manresa commemora el Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones
Pimec i l’Ajuntament de Manresa col·laboren per la transformació digital
Sant Fruitós de Bages impulsa un nou model de gestió pública
El Centre de Normalització Lingüística Montserrat ha inaugurat aquesta setmana la seva nova seu a Manresa, un espai reformat i modern, situat al centre de la ciutat, al passeig Pere III, 68, que permetrà donar més visibilitat als serveis del centre. El nou edifici ha estat possible "gràcies a l’aposta de l’Ajuntament de Manresa, que ha vetllat perquè sigui un local obert a tothom, sense barreres arquitectòniques i amb aules adequades per fer-hi classes de català i activitats de dinamització de llengua i cultura catalanes", han explicat els responsables.

A la inauguració hi han intervingut Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut de l'Ajuntament de Manresa i presidenta del Consell de Centre del CNL Montserrat; Lluís Cerarols, delegat territorial de Cultura del govern de la Generalitat, i Núria Brugarolas Camps, directora del CNL Montserrat. També hi han assistit el president del Consell Comarcal del Bages, Agustí Comas, diversos regidors de l'Ajuntament, i desenes de persones, amb alguns professors, personal i alumnes del centre.

La coral Cor Obert, formada per alumnat i participants del Voluntariat per la llengua i dirigida per Rosa Maria Ortega, ha amenitzat l'acte amb un repertori de cançons preparades per a l'ocasió. L'acte també ha tingut la col·laboració de Diesa Restauració i Carrefour Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: EDUCACIÓ 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona i el Solsonès impulsen una campanya d’educació sexual i afectiva
ACTUALITAT
El Departament d'Educació es queda molt curt en les mesures de desescalada digital
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet presenta la nova Guia d’Educació Municipal

MANRESA
Manresa acull l'acte central del Dia de l'Educació Física al Carrer
ACTUALITAT
Tots els instituts catalans tindran aquest curs una infermera
ACTUALITAT
Subvencionaran amb 150.000 euros una vintena de projectes d'educació ambiental
Activitats per a joves a les places
36a exposició de bonsais al Casino
Concert-homenatge a Joaquim Pecanins Fàbregas i Manuel Jovés Torras
Excel·lent amb menció internacional per a la tesi de Jordi Padrós Augé
La Fira de l'Ascensió omple d'activitats i parades al centre de Manresa
El Govern aposta per una nova estratègia de gestió forestal
Manresa commemora el Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones
Pimec i l’Ajuntament de Manresa col·laboren per la transformació digital


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]