Dimarts 21 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La 8a edició de l’EnduRoc arriba a Les Comes
Entre els més de 600 inscrits destaca Josep Garcia, campió del món d'enduro 2017 i el pilot de trial Takahisa Fujinami
Un pilot realitzant la cursa de l'any passat a Les Comes. Foto: T.Ventura

Redacció  
23/11/2017 16:34
L'Ajuntament inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
UManresa publica un manual pioner sobre moulage per a simulació clínica
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
Aquest cap de setmana tots els aficionats al motor tenen una cita a Les Comes, Súria. L’EnduRoc, conegut per ser la gran festa de final de temporada de l'enduro, ja compta amb més de 600 participants entre professionals i aficionats, un nou rècord de participació en aquesta vuitena edició. Així i tot, les inscripcions seguiran obertes fins als mateixos dies de la cursa per a tots els pilots amb llicència anual.
 
Durant el cap de setmana es podrà veure a grans pilots professionals competint al circuit de Les Comes, com Josep Garcia (KTM), Pol Tarrés (Beta), Bernat Cortés (Honda), els germans Guerrero (Yamaha) i molts altres pilots d'enduro de primer nivell. També veurem córrer al gran pilot de trial Takahisa Fujinami.
 
El dissabte es realitzarà la volta de reconeixement de totes les categories i es fixarà l'ordre classificatori per a les proves de diumenge. També tindrà lloc la cursa de categoria infantil amb la seva pròpia entrega de premis i es correrà el tram espectacle Superpole, el qual tindrà el seu particular lliurament de guardons.
 
D'altra banda, diumenge es donarà la sortida a la cursa EnduRoc. Primer els professionals es veuran les cares a la cursa Sènior/Junior i posteriorment es donarà la sortida a la categoria Amics. En finalitzar la jornada es procedirà al lliurament dels premis als guanyadors de l’EnduRoc 2017, on es donaran premis als 5 primers classificats de cadascuna de les 20 categories diferents de la cursa.
 
Grans marques del sector com KTM, Honda, Beta, Husqvarna, Yamaha, Sherco i Gas Gas no s'han volgut perdre la cita de Les Comes i portaran les seves últimes novetats a la zona comercial, on tothom podrà trobar una exposició de les motos més noves de cada marca. També hi haurà la presència d'altres importants marques com AMV Seguros, Pirelli o SCOTT.
 
Durant tot el cap de setmana, Les Comes oferirà una àmplia zona de restauració, zona d'acampada i tots els serveis indispensables per a una carrera de primer nivell.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MOTOR 
També et pot interessar:
ESPORTS
El Clàssic Motor Club del Bages acull una xerrada excepcional
ACTUALITAT
Celebració dels 100 anys dels vehicles clàssics 60 MG
TENDÈNCIES
Què revisar abans de passar l'Inspecció Tècnica de Vehicles"

TENDÈNCIES
Els riscos del vianant tecnològic
ACTUALITAT
Embussos: les millors hores per a evitar-los
ACTUALITAT
Nous senyals de radar de color taronja de la DGT
Pluja de primavera
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
L’Orquestra Arts Simfònica Jove i la Polifònica de Puig-reig portaran al Kursaal ‘Cançó d’amor i de guerra’
La Festa del Planter obre les portes de can Poc Oli, en una jornada formativa i divulgativa
La 4a edició de la Nit del Comerç se celebrarà el 6 juliol al pati del Teatre Kursaal
Més de 2.000 persones gaudeixen del Tast de Jocs en una 16a edició de rècord
25 empreses participaran a la 9a Fira de l’Ocupació del Bages per captar talent al territori
L'Ajuntament inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]