Dissabte 02 de desembre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els Amics de les Arts tanquen l'any al Kursaal, divendres
Oferiran a Manresa l’últim concert de la gira abans de Nadal, en què presentaran el seu treball 'Un estrany poder'
El grup musical es podrà escoltar aquest divendres a Manresa. Foto: Kursaal

Redacció  
14/12/2017 17:51
A la venda les entrades de més de 70 espectacles del Kursaal
Manresa promou la defensa dels drets humans amb actes
Coloma Bertran publica el videoclip de 'Desolació'
140 empresaris del territori en una trobada empresarial de networking
La sala gran del Kursaal de Manresa acollirà aquest divendres, a les nou del vespre, Els Amics de les Arts, en l’últim concert de la gira de presentació del seu darrer disc abans de Nadal. La formació torna al Kursaal amb Un estrany poder, un treball que traspua pop, optimisme i un cru sentit de l’humor. Són dotze cançons creades per ser cantades a cor multitudinari en les quals destaquen els seus arranjaments electrònics.

Els Amics de les Arts, que la setmana passada van ser premiats amb el Premi ARC a la millor gira per Teatre i auditoris de Catalunya, no són uns nouvinguts, onze anys de trajectòria musical, tres àlbums d’estudi, i diverses edicions especials, els avalen. Importants premis de la indústria i tres Discos d’Or coronen la seva fructífera carrera, a la qual van saber homenatjar amb el seu àlbum 10 anys, publicat el passat 2015 i que ha suposat un punt i a part.
 
Encara queden algunes entrades per poder escoltar un cop més al Kursaal Els Amics de les Arts. Es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per Internet a www.kursaal.cat. El preu de les entrades és de 32 euros (30 euros amb Carnet Galliner, Escoles de Música, majors de 65 anys i menors de 25).
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PROGRAMACIÓ KURSAAL 
També et pot interessar:
TEATRE
La Banda de la Unió Musical oferirà un concert de Cap d'Any
TEATRE
Programen una nova funció d’El meu primer Nadal al Kursaal'
MÚSICA
The River Troupe Gospel Sallent clou l'any al Kursaal

MANRESA
Imagina’t organitza una marató de contes solidària
TEATRE
José Sacristán actua per primer cop al Kursaal
TEATRE
Un quartet tancarà el cicle '¾ de música' a la Plana de l’Om
Vistes del solar on anirà la nova seu del Govern
Campanya per reivindicar la importància del comerç i la restauració local
El 84% de la població a Catalunya considera el sensellarisme un problema greu
La Màgia de Celebrar Nadal a Casa
A la venda les entrades de més de 70 espectacles del Kursaal
Coloma Bertran publica el videoclip de 'Desolació'
Manresa promou la defensa dels drets humans amb actes
140 empresaris del territori en una trobada empresarial de networking


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]