Dimecres 22 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CAP Bages evacua 176 persones durant un simulacre d’incendi
L'activitat forma part de les activitats d’autoprotecció implantades als centres d’atenció primària de l’ICS Catalunya Central
Un moment del simulacre. Foto: ICS

MANRESA / Redacció  
20/12/2017 11:41
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
Un total de 176 persones s’han evacuat durant un simulacre d’incendi que s’ha fet aquest dilluns al CAP Bages. L’exercici formava part de les activitats d’autoprotecció implantades en els centres d’atenció primària de la Gerència Territorial Catalunya Central de l’Institut Català de la Salut (ICS), destinades a preveure, prevenir i controlar el risc per donar una resposta adequada a les emergències. L’exercici ha estat considerat un èxit per part de la direcció del centre.

El simulacre s’ha completat en menys de dotze minuts, durant els quals s’han evacuat tant professionals com usuaris que es trobaven en aquell moment a dins del CAP. Les persones especialment sensibles no han participat en la maniobra i s’han quedat a dins de l’edifici. 

Col·laboració d’agents externs
En l’acció han participat professionals del SAP Bages-Berguedà, del Servei de Radiodiagnòstic i del Servei d’Atenció Sexual i Reproductiva (ASSIR). A més, han participat especialistes d’Althaia i personal de prevenció de la Gerència de la Catalunya Central. També hi han col·laborat agents externs de Protecció Civil, Policia Local i Mossos d’Esquadra.

La realització del simulacre ha permès detectar algunes mancances, plantejar accions de millora i formar els professionals del centre perquè sàpiguen com reaccionar en el cas que es produís una emergència. Des de la Direcció es vol agrair la col·laboració dels usuaris i usuàries que es trobaven al CAP Bages en aquells moments, així com la participació dels serveis externs d’emergència.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SALUT 
També et pot interessar:
SANITAT
Campanya de vacunació contra la grip i la COVID-19
ACTUALITAT
Eina pionera per monitorar la morbimortalitat atribuïble a la calor
ACTUALITAT
La meitat de regions sanitàries de Catalunya disposaran de professionals per fer cures a les escoles

SANITAT
Salut adapta l'atenció sanitària per l'estiu
ACTUALITAT
Pla d'atenció a les persones afectades de malaltia de Parkinson i parkinsonismes atípics
CATALUNYA CENTRAL
L’ICS Catalunya Central participa en el projecte ‘ePro-Schools’
El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu
Ambient al pati de la Casa Lluvià
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Sant Fruitós augmenta els controls policials a Pineda de Bages
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
El Tasta la Plaça consolida el seu èxit reunint prop d'un miler de persones


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]