Divendres 20 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'ICL Manresa treu una meritòria victòria de Valladolid
Els bagencs, tercers, encara compten amb opcions de disputar la Copa Princesa d'Astúries
Els jugadors manresans celebrant una victòria. Foto: ICL Manresa

Bàsquet Manresa / Toni Montes  
23/12/2017 00:49
Més de mig miler d'infants i joves participaran a la dotzena trobada 'Lleure al carrer', aquest dissabte
Afectacions de mobilitat per la Festa Major del Poble Nou
MoMa Espai Cultural inaugura l'exposició "L'or o res" de l'artista Anna Crespo
Grup Boix irromp al sector de la construcció en fusta
Victòria important de l'ICL Manresa aquest divendres a Valladolid (65-74) per mantenir-se tercer a la classificació. Amb aquest triomf, els bagencs mantenen opcions de jugar la Copa Princesa d'Astúries; queden dos partits per tancar la primera volta i segueixen a una victòria del proper rival, el Prat, que també ha vençut. Els manresans han guanyat un partit travat i poc atractiu contra el Carramimbre Valladolid, un equip recentment ascendit. Jordi Trias ha tornat a marcar diferències (12 punts, 10 rebots i 5 assistències) pel bàndol manresà. Sergio De La Fuente (15 punts i 14 rebots) i Henri Chatman (20 punts) han estat els jugadors més destacats dels locals. L'ala-pivot Javi Mugica ha estat baixa per una gastrointeritis que l'ha afectat just abans del partit. 

El partit ha començat amb molts rebots i poques cistelles, i tot i que els castellans s'han avançat per primer i última vegada en el partit, de seguida ha respost Gabriel Lundberg i Gullem Jou per desfer l'empat i donar una primera renda manresana (4-8). El Valladolid ha anotat només als tirs lliures, però una tècnica a la banqueta de l'ICL ha permès els locals acostar-se. Els bagencs han realitzat una forta defensa que duraria gran part de l'enfrontament. Als vuit punts de Chatman en el primer període ha contestat Trias per deixar en avantatge als d'Aleix Duran (13-16).

El segon quart s'ha iniciat amb una esmaixada d'Allen i un triple de Muñoz per obrir escletxa (17-23). El local Chatman ha continuat anotant per deixar el seu equip a prop, però abans de la mitja part, l'ICL ha aconseguit una petita renda de 5 punts basada en l'encert dels exteriors Lluis Costa i Jou (29-34).

Després del descans, els manresans han sortit molt endollats. A la gran tasca defensiva s'ha sumat l'encert de Trias, Costa i Alvaro Muñoz per aconseguir un nou màxim avantatge de 17 punts (34-51). El Valladolid ha reaccionat ràpidament amb un parcial de 7-0 per tornar a ficar-se en el partit. Trias, novament, i una jugada final de Lundberg, que ha aconseguit, però no culminat un 2 més 1 sobre la botzina, han donat tranquil·litat als bagencs per afrontar el darrer parcial (47-61).

En l'últim període, l'ICL ha gestionat a la perfecció la renda. Un triple de Muñoz a 2 minuts pel final ha deixat el xoc sentenciat. El partit ha acabat tal com ha començat, travat, però amb els del Bages dominant (65-74).

Fitxa tècnica
65 Carramimbre CBC Valladolid | Alvarado, Graham Bell 7, de la Fuente 15, Gantt 11 i Kok 2; Wade Chatman 20, Reyes 5, Uta, Astilleros 5 i Hopfgartner.
74 ICL Manresa | Costa 9, Lundberg 11, Jou 7, Hamilton 5 i Sakho 6; Trias 12, Garcia 5, Allen 8 i Muñoz 11.
Parcials: 13-16, 16-18; 18-27 i 18-13. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ICL MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Pla Especial per a la Fàbrica Nova i pels accessos al Museu Comarcal
BÀSQUET
El Bàsquet Manresa torna a l'ACB
BÀSQUET
Manresa + comerç, amb l’ICL Manresa pel play-off d’ascens a l’ACB

BÀSQUET
Aquest diumenge segon partit: Pit i Congost!
LA FOTO DEL DIA
Pit i Congost!
BÀSQUET
Exmanresans a la lliga Leb Or: Capítol 2, els escortes
La papallona
Una via verda connectarà la Sagrera amb el polígon Riu d’Or
L’accés principal del Camp del Serra s’inhabilita durant una setmana per les obres del carrer Nou
Més de mig miler d'infants i joves participaran a la dotzena trobada 'Lleure al carrer', aquest dissabte
El BAXI Manresa rep un dels equips més en forma, l'UCAM Murcia
Manresa tanca el pressupost 2025 amb superàvit i aprova diverses mesures en el Ple de març
Castellbell i el Vilar millora la seguretat a la cruïlla de Marganell i Sant Cristòfol
La Jornada del Sector Turístic del Bages reconeix set nous establiments



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]