 |
|
|
 |
Khaled Khatib, casat i pare d'un fill, ens ha deixat de forma sobtada aquest diumenge al migdia als 58 anys, a causa d'un infart. Infermer, d'origen libanès, feia més de 30 anys que es va instaurar a Manresa, on més tard va impulsar el Banc de Sang de la Catalunya Central. A través de nombroses iniciatives i aparicions en els mitjans de comunicació, Khatib va contribuir al coneixement i conscienciació de la necessitat de donar sang per cobrir les necessitats de la població. Al mateix temps, estava involucrat en multitud de projectes relacionats amb la cura del cor i la salut, en estreta col·laboració amb entitats com Althaia o la FUB.
Khatib ha estat un actiu dins el teixit associatiu i sanitari de la ciutat i la comarca en els darrers anys, col·laborant amb diferents iniciatives dins de l’àmbit de la salut, l’esport i la cultura. Per aquest motiu, en conèixer la notícia, Manresa i el Bages han lamentat la mort de Khatib, a través de diferents mostres de condol a les xarxes socials.
Aquest dimecres, a les 10 del matí, a la Sala Montserrat de la funerària Fontanova tindrà lloc el seu funeral. |