Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els Ponts Artístics de Cultura es reparteixen pels barris de la ciutat
Un cop arrencada la Capitalitat Cultural de Manresa, els Ponts Artístics que simbolitzen aquest esdeveniment han iniciat la seva itinerància per tota la ciutat per contribuir a donar a conèixer i ambientar aquesta celebració cultural.
Plaça Valldaura. Pont de Mark Dko.

CULTURA / Redacció  
23/01/2018 16:39
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
La capitalitat cultural catalana va viure dissabte passat a Manresa la seva gran estrena amb l’acte institucional al Saló de Sessions de l’Ajuntament i l’espectacle “Pas” inaugural al Kursaal. Entre ambdós actes, va tenir lloc una cercavila d’entitats manresanes que va fer el recorregut entre la Plaça Major i el Passeig de Pere III, punt on hi havia instal·lats tots els Ponts de Cultura, decorats per artistes i que simbolitzen aquest esdeveniment.

Aquest dilluns, aquestes escultures de gran format inspirades en la imatge gràfica de la capitalitat han deixat el Passeig  per iniciar la seva itinerància per altres punts de la ciutat i contribuir a anunciar i ambientar aquesta celebració cultural.

Les noves ubicacions on seran instal·lats els ponts durant les properes sis o vuit setmanes, aproximadament, són les següents:

Plaça Major. Pont dels artistes Roger i Arnau Ferré.
Plaça Valldaura. Pont de Mark Dko
Rotonda Avinguda Universitària (davant establiment McDonalds). Pont de Míriam Ponsa
Carrer de l’Arquitecte Montagut (CAP Sagrada Família). Pont de nens i Susanna Ayala.
Passeig de Pere III (tram Bonavista). Pont de Sant Viladrich.
Plaça Catalunya. Pont de Manel Fontdevila
Zona Hospital Sant Joan de Déu. Pont de Quim Moya

Manresa, Capital de laCultura Catalana 2018 ha escollit el pont com a element central. Els ponts de Manresa són, juntament amb la Seu i la Cova de Sant Ignasi, els elements més característics de la silueta de la ciutat i formen part del seu patrimoni històric-arquitectònic, així com de l'imaginari dels seus habitants.

A més, simbolitza la voluntat cultural d'enllaçar expressions artístiques diferents; connectar el passat, el present i el futur cultural de la ciutat; i aproximar els ciutadans i les diverses cultures presents a la ciutat al voltant de les arts.

L’acció artística “Ponts” és una proposta ideada i dissenyada pel director artístic, guionista i actor manresà Enric Llort i que compta amb la col·laboració de diferents artistes en disciplines i tècniques de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
MANRESA
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
ACTUALITAT
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
CIRC
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]