Dilluns 03 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Alternatives per evitar lligar persones grans en l'àmbit assistencial, aquest dijous a la FUB
Amb el lema “Allibera el moviment per la dignitat de les persones”, la Facultat de Ciències de la Salut d’UManresa-FUB, Ibada i Sant Andreu Salut Fundació, han organitzat la Jornada de Contencions en Geriatria, per posar sobre la taula alternatives a una de les pràctiques habituals en l’àmbit geriàtric, que passa per haver de lligar la gent gran, les anomenades contencions.
La Jornada de Contencions en Geriatria se celebrarà el proper dijous, 25 de gener, a la sala d’actes de l’edifici principal de la universitat.

MANRESA / Redacció  
24/01/2018 16:30
La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música i noves activitats familiars
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba
El CN Manresa suma varies finals competint amb l'èlit de la natació estatal
L’objectiu de la trobada és conscienciar tots els professionals sanitaris d’aquest àmbit sobre quines altres solucions existeixen i valorar les dificultats de canviar la forma de contenir la gent gran en l’àmbit residencial. La jornada aplegarà 175 professionals que treballen en residències geriàtriques i sociosanitàries, alumnes de ciències de la salut i comptarà amb l’assistència de  la doctora Ana Urrutia, fundadora del Método Libera-Care®, que defensa l'eliminació de subjeccions.

La jornada començarà a les 8:30h. Durant el matí es faran diverses taules rodones i conferències sobre l’atenció integral centrada en la persona, els aspectes ètics de l’aplicació de contencions, el Método Libera-Care® i presa de decisions en equip davant de situacions difícils. Durant la tarda, els assistents podran participar en diferents tallers sobre mètodes i alternatives a les contencions.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, entre el carrer Valentí Almirall i la plaça de la Creu
ALTRES ESPORTS
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
MANRESA
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns

MANRESA
L'Estiu Jove de Manresa tanca una edició d'èxit amb prop de 1.600 participants
MANRESA
Els carrers Sant Joan Baptista de la Salle, Bonsuccés i tres més invertiran el sentit
MANRESA
Tall de trànsit a la plaça Major, aquest divendres
Els usuaris puntuen amb un 7,5 l'atenció urgent hospitalària i amb un 8,5 l'atenció hospitalària
Catalunya enceta l'estiu amb el turisme com a impulsor de la contractació
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
El CN Manresa suma varies finals competint amb l'èlit de la natació estatal
Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, entre el carrer Valentí Almirall i la plaça de la Creu
La Fundació Santa Maria de Comabella adapta una llar compartida a Manresa
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música i noves activitats familiars
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]