Dissabte 21 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

AMPANS i ICL Iberia impulsen i amplien el Premi d’Investigació i d’Innovació sobre Persones amb discapacitat intel·lectual
Els premis, que es convoquen de forma bianual, són un reconeixement als professionals i col·lectius que aposten per la investigació i la innovació en la millora de la qualitat de vida de les persones amb necessitats de suport .
El conseller delegat d’ICL Iberia, Carles Alemán, i el president d’AMPANS, Sebastià Catllà.

SOCIETAT / Redacció  
29/01/2018 20:20
El Cicle Novíssims del COAC porta a Manresa dues jornades sobre arquitectura emergent
Es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
Un estudi alerta de la necessitat de formar els fisioterapeutes
AMPANS i ICL Iberia han signat un conveni de col·laboració que permetrà a l’entitat ampliar la dotació del Premi d’Investigació i d’Innovació sobre Persones amb discapacitat intel·lectual, l’únic premi a l’estat espanyol que fomenta el coneixement i la recerca per la millora de la qualitat de vida d’aquestes persones. 
El conseller delegat d’ICL Iberia, Carles Alemán, i el president d’AMPANS, Sebastià Catllà, han signat el conveni a les instal·lacions d'AMPANS, acompanyats del director general de l’entitat, Toni Espinal, i del director de relacions corporatives d’ICL, Lluis Rodríguez.
 
AMPANS lliurarà aquest any 2018 els 6 guardons de la Setena edició del Premi d’Investigació i d’Innovació, amb un augment de dotació gràcies a la incorporació d’ICL Iberia entre els col·laboradors econòmics del Premi.
 
Pel president d’AMPANS, Sebastià Catllà “la recerca és fonamental per avançar en la millora de la qualitat de vida de les persones que atenem, per la qual cosa promovem que els professionals i els entorns de coneixement investiguin a favor de les persones amb discapacitat intel·lectual” i ha agraït el suport rebut d’ICL Iberia per poder fer un pas endavant en la consolidació i la difusió del premi obert a tota la Unió Europea i Sud Amèrica. El conseller delegat d’ICL Iberia, Carles Alemán ha destacat que  “ICl Iberia vol  ser un referent d’implicació social,  territorial, i també en l’àmbit de la innovació, i AMPANS és un soci natural en aquest camí”.
 
En aquesta edició, el jurat format per personalitats de reconegut prestigi relacionades amb l’atenció i l’estudi de la discapacitat intel·lectual i del desenvolupament haurà de valorar els 19 treballs presentats i el veredicte es farà públic a finals de març. En total s’atorgaran 6 premis en dues modalitats, 3 d’investigació i 3 d’innovació.  Els primers premis es doten amb 5.000€, els segons amb 3.000€ i els tercers amb 1.000€ cadascun d’ells respectivament, a més de la publicació digital i en format llibre de tots els treballs premiats.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament comprarà el local que actualment acull la Comissaria de la Policia Local
BAGES
Del 23 al 27 de març, l’Escola Municipal de Música d’Artés celebrarà la Setmana Fantàstica
BAGES
La Jornada del Sector Turístic del Bages reconeix set nous establiments

BAGES
Castellbell i el Vilar millora la seguretat a la cruïlla de Marganell i Sant Cristòfol
ST. FRUITÓS
Una via verda connectarà la Sagrera amb el polígon Riu d’Or
ST. FRUITÓS
Les jugadores de l’Escola Paidos es proclamen campiones de la Copa Colegial de la Catalunya Central
Exposició del Pallasso Marcel Gros
La campanya d'autoritzacions per encendre foc al bosc ja està en marxa
El Cicle Novíssims del COAC porta a Manresa dues jornades sobre arquitectura emergent
Es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
Quins animals es perden més?
Hivern 2025-2026: molt plujós i càlid en el conjunt del país
Un estudi alerta de la necessitat de formar els fisioterapeutes



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]