Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Victòria vibrant i emotiva al Nou Congost
L’ICL Manresa supera l’Araberri per 99 a 88 en un partit guanyat i dedicat al Lluís, un aficionat que va perdre la mare i la germana en un accident la setmana passada. Allen amb 19 punts i Trias amb 14, els estilets bagencs.
En acabar l'encontre, els jugadors han fet una pinya amb Lluís Martínez, aficionat que va perdre la mare i la germana en un accident després de tornar de la final de Copa de Lugo.

Redacció  
11/02/2018 23:39
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
L’ICL Manresa ha competit amb solidesa per derrotar l’Araberri, un rival perillós que va començar marcant el ritme i amb l’encert habitual dels de Vitòria. Els destacats per part de l’ICL Manresa van ser Noah Allen, amb 19 punts, Trias, amb 14 i 23 de valoració, ben acompanyats per Muñoz, Martín i Lundberg, en una bona victòria, vibrant i emotiv per la dedicatòria a Lluís Martínez, aficionat que va perdre la mare i la germana en un accident després de tornar de la final de Copa de Lugo.



Inici de partit trepidant al Nou Congost, amb gran anotació i ritme d’anotació. Començaven anotant els visitants però les respostes locals no es feien esperar. Els de Vitòria marxaven 10-15 i Aleix Duran parava el partit per alliçonar els seus homes. L’ICL Manresa s’acostava amb recuperacions i contraatacs, però l’encert en el triple de Dee i els tirs lliures donaven avantatge.

En el segon quart, millora defensiva tot i el ritme alt, i triple inicial de Gintvainis, que repetia en anotar més tard de 2. Hamilton responia un triple visitant des del perímetre, i Muñoz avançava el Manresa. Tot i l’empenta visitant, Costa empatava de nou amb un triple, i Lundberg obria forat també des dels 6,75. Un contraatac deixava els del Bages per davant a la mitja part, 51-47.



Després del pas per vestidors, eren Lundberg i Allen els qui anotaven, però calia fer-se fort al darrere per allunyar el rival. Costaria, però mica en mica l’ICL Manresa va poder guanyar terreny. Amb paciència i defesa, Costa robava per anotar després d’assistir a Sakho en la jugada anterior i posat els 8 punts de diferència. Un 2 més 1 de Muñoz aixecava el Congost, i la renda al final del tercer període era de 9 punts.

En la recta final, control i defensa de l’ICL Manresa que mantenia a ratlla el rival amb defensa, però també amb encert. Tap molt celebrat de Hamilton i antiesportiva a Jou, que anotava un tir. Muñoz posava 12 punts entre equips amb un triple, i després d’un minut visitant Jou se n’anava ovacionat després de cometre la 5a personal. L’intercanvi de cistelles i errors final no va fer variar el marcador.

Aleix Duran deia a la roda de premsa que «estic satisfet en el global del partit, tot i que a l’inici ens han sorprès coses que havíem comentat molt entre setmana; hem entrat en una dinàmica perillosa: massa cistelles fàcils, he comptat 5 2 més 1, però gràcies a què en atac hem estat bé ens n’hem sortit; corrent hem pogut obrir una mica d’escletxa davant d’un equip molt incòmode i perillós; la reacció de l’equip després de l’inici ha estat molt bona; és el poc que podem fer: m’agradaria dedicar, tal com hem intentat transmetre, aquesta victòria al Lluís».

Fitxa tècnica
99 ICL Manresa | Costa 8, Lundberg 10, Muñoz 13, Martín 12 i Trias 14; Hamilton 7, Jou 5, Sakho 4, Garcia, Allen 19 i Gintvainis 7.

88 Sáenz Horeca Araberri | Wintering 22, Dee 15, Edwards 10, Uclés 15 i Araujo 6; Newby, Mitrovic 8, Pechacek 9 i Cizmic 3.

Parcials: 20-26, 31-21; 28-23 i 20-18.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
El nou Pacte Nacional per a la Indústria reforça la transformació industrial a la Catalunya Central
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]