Divendres 28 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

A presó dos homes per dos robatoris en cases del Bages i el Vallès Occidental
Un dels lladres feia servir documentació falsa, ja que li constava una ordre de detenció per homicidi a Xile.
Imatge de la comissaria dels Mossos de Manresa. Foto: Arxiu/ Noemí Badrenas

BAGES / Redacció  
21/02/2018 19:05
La Festa Major de Manresa agafa embranzida en els actes de dijous
Ja es coneixen els finalistes de la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
Pineda de Bages celebra la seva Festa Major
La tradició protagonista del divendres de Festa Major
Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra de la Divisió d'Investigació Criminal han detingut dos homes, de 18 i 19 anys i de nacionalitat xilena, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb força en domicili. A un dels lladres també se'l considera autor d'un delicte de falsificació documental.
 
Els fets es remunten al 19 de gener quan els Mossos van tenir coneixement que s'havien produït dos robatoris amb força seguint un modus operandi molt similar, en una casa de Vacarisses (Vallès Occidental) i en una altra de Sant Vicenç de Castellet (Bages). En tos dos robatoris els autors van saltar la tanca perimetral exterior i van forçar les finestres per accedir finalment als domicilis.
 
La Unitat Central de Robatoris amb Força va iniciar una investigació que va permetre determinar que els quatre autors del robatori haurien marxat del país, i dos d’ells es trobarien a Milà i que, per a poder fer-ho, un d'ells hauria fet servir documentació falsa ja que li constava una ordre d'extradició per homicidi dolós a Xile.
 
El dia 16 de febrer els investigadors van tenir coneixement que els dos investigats havien tornat a Barcelona i, per aquest motiu, van establir un dispositiu policial que va permetre localitzar-los i detenir-los quan s’allotjaven en un hostal de la Gran Via de les Corts Catalanes de Barcelona.
 
Els dos arrestats van passar a disposició judicial el 18 de febrer i el jutge va decretar el seu ingrés a presó provisional.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Pineda de Bages celebra la seva Festa Major
ST. FRUITÓS
La Policia Local de Sant Fruitós de Bages realitza una campanya de control dels sistemes de seguretat
ACTUALITAT
Millores als equipaments municipals durant l'estiu

SANTPEDOR
Inscripcions obertes per als paradistes que vulguin formar part de la Fira de Sant Miquel
BAGES
El Casino Borràs dels anys seixanta reviu en una maqueta
CARDONA
Un centenar de persones participen en una nova edició de l'«Estiu en Gran»
Els gegants un cop l'any a l'Ajuntament
Reclamem obligacions lingüístiques en les noves concessions estatals de línies d’autobús
Ja es coneixen els finalistes de la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
El Covisa Manresa es presenta davant el Barça Athletic en el primer test de pretemporada
La Festa Major de Manresa agafa embranzida en els actes de dijous
Pineda de Bages celebra la seva Festa Major
La tradició protagonista del divendres de Festa Major
Festa Major: Charlie Pee, Joan Pera i Los Diablos, al Conservatori


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]