Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Control Group col·labora en el projecte d’Althaia “Posem-hi el cor”
El director general de la Fundació Althaia, Manel Jovells, i el conseller Delegat de Control Group, Josep Obiols, han firmat aquest dimarts 20 de febrer un conveni de col·laboració pel qual l’empresa del Bages es compromet a participar en el projecte Posem-hi el cor, iniciativa destinada a recaptar fons per finançar la construcció d’un nou Hospital de dia d’Oncologia i Hematologia que permeti millorar les condicions dels espais on els afectats reben els tractaments.
Control Group i la Fundació Althaia han signat un conveni de col·laboració per construir un nou Hospital de dia d'Oncologia.

SANITAT / Redacció  
23/02/2018 09:12
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Control Group ha destinat 6.000 euros a la confecció de tres productes solidaris per a la iniciativa Posem-hi el cor. Els productes confeccionats són: un bolígraf, una polsera i una motxilla, que s'entregaran com a obsequi per donacions de 2 euros, 3 euros i 10 euros, respectivament. Tota la recaptació que s'obtingui amb l'acció es destinarà íntegrament a la construcció del nou hospital de dia d'Oncologia.

Cal destacar la implicació solidària en la recaptació de fons de tots els empleats de Control Group entre els seus familiars i coneguts, ja que aquest serà el principal canal per obtenir les donacions. Complementàriament, les donacions, també es podran realitzar a la seva botiga, al carrer Montsant, 4, del polígon Casanovas.
 
També, Control Group i ICL Manresa han sumat esforços per tirar endavant una altra iniciativa solidària per ajudar a la construcció del nou hospital. Així, els aficionats que comprin a l’oficina del club, el pack solidari format per la motxilla, el bolígraf i la polsera, rebran una entrada per al partit d’aquest diumenge que enfrontarà l’ICL Manresa amb l’Iberostar Palma.
Control Group té el compromís d'ajudar al desenvolupament del territori i participar en accions que siguin beneficioses per aconseguir millorar la societat. Amb aquest objectiu, durant els últims anys, Control Group ha firmat diversos convenis de col·laboració amb entitats, com per exemple UManresa, la Fundació Rosa Oriol i la Fundació Catalana per la paràlisi cerebral.
 
El projecte de nou Hospital de dia d’Oncologia i Hematologia
El nou Hospital de dia d’Oncologia i Hematologia s’ubicarà a la planta 0 de l’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa i donarà servei a la població de referència d’Althaia, que és de prop de 260.000 habitants de les comarques del Bages, Berguedà, Solsonès, Moianès i Cerdanya.

La humanització dels espais serà un element més de l’atenció integral al malalt oncològic que ja s’està donant actualment i que inclou el servei d’atenció continuada; tractaments com la quimioteràpia, radioteràpia o tractaments personalitzats; la unitat de recerca; l’atenció psicooncològica; la unitat de càncer familiar; assessorament dietètic i activitats d’autocura (marxa nòrdica, estètica).

El futur Hospital de dia permetrà incrementar els espais per tal que els pacients afrontin el tractament de la malaltia en un entorn de més confort i calidesa. Així, es passaran dels 231 metres quadrats actuals de superfície a 824 metres quadrats, cosa que significa que cada pacient disposarà de 31 metres quadrats enfront dels 9 actuals.

El nou hospital, a més, disposarà de llum natural, d’espais més amplis amb major calidesa i confort; de zones que facilitin tant la interacció entre usuaris quan ells ho desitgin com la intimitat quan ho necessitin, i s´augmentarà el nombre de llits per a malalts, passant dels 8 llits i 12 butaques actuals a 10 llits i 19 butaques.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’òpera prima del director i guionista santfruitosenc Àlex Duck s’estrena a Sant Fruitós
SÚRIA
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
SÚRIA
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions

SÚRIA
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta Estrany riu al Teatre Casal de Sant Fruitós de Bages
SÚRIA
L'Escola de Salut de Súria tanca la seva 5a edició
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
El nou Pacte Nacional per a la Indústria reforça la transformació industrial a la Catalunya Central
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]