Dimecres 06 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La comunitat xinesa de Manresa celebra dissabte una festa per commemorar l’any nou xinès
Amb el nom “Festa dels Fanalets”, l’Ajuntament de Manresa, a través de l’Associació Centre Cultural Xinès a Manresa, organitza diverses activitats que començaran amb una Rúa a la plaça Sant Domènec i continuaran a l’Auditori de la Plana de l’Om.
“La Festa dels Fanalets”, aquest dissabte a la tarda.

SOCIETAT / Redacció  
01/03/2018 16:24
Manresa fa un salt històric i assoleix el 71% de recollida selectiva a tota la ciutat
La ViBa, Fira del vi del Bages, desplega una programació diversa i arrelada al territori
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
Espectacle familiar Buffa , a l’entorn de la Torre Lluvià el diumenge
Manresa acull aquest dissabte a la tarda “La Festa dels Fanalets” un esdeveniment organitzat des del Programa d’Acollida de l'Ajuntament de Manresa a través l’Associació Centre Cultural Xinès per commemorar l’arribada de l’any nou xinès, enguany l’any del gos. La comunitat xinesa de Manresa està formada per més de 600 persones originàries de diferents regions del gegant asiàtic.

L'acte començarà a les 5 de la tarda a la plaça Sant Domènec des d'on es farà un petit recorregut amb vestuari tradicional  i el ball dels lleons, que  passarà  pel carrer del Born i fins la Plana de l'Om.

En acabar el recorregut, a l’Auditori de la Plana de l’Om hi haurà la inauguració i el parlament de les autoritats i entitats i es portaran a terme diferents activitats: un espectacle que inclou un tast de música tradicional, poesia, dansa, joc de fanalets i una mostra de vestits tradicions de la regió de Manxúria. L’espectacle finalitzarà amb una degustació de la boleta de pasta “Tangyuan” i la projecció de pel·lícula xinesa “Monkey king: Hero is back”.

L’Associació Centre Cultural Xinès a Manresa ha preparat tot un seguit d’activitats complementàries a aquesta festa inaugural que són les següents:

Diumenge 11 de març: Classe de cuina pràctica. Com fer els raviolis xinesos “Jiaozi” . Lloc: CEIP La Font. Hora: 11h a 13 h

Dissabte 17 de març: Taller de manualitats xineses per a totes les edats (Pintura, Caligrafía, papiroflexia…) Lloc: CEIP La Font. Hora: de 17h a 19 h

Dissabte 24 de març: La medicina tradicional xinesa. Conferència a càrrec de professors de l’Escola superior de medicina tradicional xinesa (de Barcelona)-ESMTC. Lloc: Centre Cultrural El Casino. Passeig Pere III 27, bxs. Sala d’actes. Hora: de 18:30h a 20 h



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa fa un salt històric i assoleix el 71% de recollida selectiva a tota la ciutat
MANRESA
La ViBa, Fira del vi del Bages, desplega una programació diversa i arrelada al territori
FUTBOL
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa

MANRESA
Es mantenen obertes les inscripcions pel dinar homenatge a les persones centenàries de Manresa
ESPORTS
El Covisa Manresa despedeix la temporada 25/26 amb una derrota
NATACIÓ
El CN Manresa i Fundació Fluidra sumen esforços
Vista del carrer Guimerà reformat
Es mantenen obertes les inscripcions pel dinar homenatge a les persones centenàries de Manresa
Bona coordinació entre cossos i dades globals positives
El Consell Comarcal del Bages organitza una nova edició del “Juguem en família”
Sant Vicenç de Castellet reforça la coordinació dels cossos de seguretat
Manresa fa un salt històric i assoleix el 71% de recollida selectiva a tota la ciutat
La ViBa, Fira del vi del Bages, desplega una programació diversa i arrelada al territori
Sant Fruitós de Bages convoca la segona edició del concurs de cartells de la Festa Major d’Estiu


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]