Diumenge 07 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Escoles emprenedores del Bages a Sant Joan de Vilatorrada
La trobada, organitzada per Consell Comarcal i l’Ajuntament de Manresa, es celebra aquest dimarts 10 d'abril i s’emmarca en un programa que fomenta l’emprenedoria i en el qual participen prop d’una quinzena de centres del Bages; entre ells, les escoles Ametllers, Collbaix i Joncadella.
La jornada se celebrarà a Cal Gallifa, a partir de les 10 h

BAGES / Redacció  
08/04/2018 09:44
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Sant Joan de Vilatorrada serà seu aquest any 2018 de la trobada anual d’escoles cooperatives organitzada pel Consell Comarcal del Bages i l’Ajuntament de Manresa en el marc del programa CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola), de la Diputació de Barcelona, que té per objectiu fomentar la cultura emprenedora a les escoles. A la trobada, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, hi participaran un total de 435 alumnes de 13 escoles del Bages; entre elles l’Escola Ametllers i l’Escola Joncadella.

La jornada se celebrarà a Cal Gallifa, a partir de les 10 h., i permetrà als participants, dividits en grups, compartir experiències, participar de jocs per entendre el cooperativisme, gaudir d’un esmorzar conjunt i exposar els productes que han creat en diverses parades habilitades a Cal Gallifa.
A la trobada d’escoles cooperatives hi participaran: Escola Ametllers i Escola Joncadella; Col·legi Sant Josep de Navàs; Escola Els Pins de Sallent; escoles FEDAC i Mare de Déu de Montserrat de Súria; Escola Joventut de Callús; Escola Maians de Castellfollit del Boix; Escola Puigsoler de Sant Vicenç de Castellet; i les escoles Bages, Joviat, La Salle i l’Espill de Manresa.

Precedents
Per quart curs consecutiu, els centres educatius de Sant Joan de Vilatorrada prenen part del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola projecte. El primer any va participar-hi l’Escola Ametllers, el 2015 s'hi va incorporar l’Escola Collbaix, i des del 2016 també hi pren part l’Escola Joncadella. El pla implica aquest curs 2017/2018 un total de 128 alumnes entre els tres centres.

Durant els darrers mesos totes les cooperatives han triat nom, han fet la seva acta de constitució, han elaborat els seus estatuts –on hi han establert una clàusula que permetrà destinar tots els beneficis a una ONG i/o entitat social- i han triat els equips directius (president/a, tresorer/a i secretari/ària). També han organitzat els diferents equips de treball. En total s’han configurat cinc cooperatives: CLEA.RS i Coop Happy (Escola Ametllers); HappyShop (Escola Collbaix); Joncperativa i Joncatubers (Escola Joncadella)



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
BAGES
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"

ST. FRUITÓS
Pineda de Bages estrena una nova àrea d’aparells de gimnàstica per a la gent gran
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza la segona edició del torneig multiesportiu
SÚRIA
L'Ajuntament amplia el calendari de visites guiades a l'edifici de la futura Biblioteca
Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]