Dijous 24 de abril de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Protecció Civil tanca l'Alerta de l'INUNCAT
Protecció Civil manté el Pla INUNCAT en fase de Prealerta perquè els cabals tot i que ja decreixen encara són superiors als habituals.Actualment destaca el cabal del riu Llobregat al seu pas per Castellbell i el Vilar i aigües avall fins a Martorell. Durant el temporal d’intensitat i acumulació de pluja, vent i fort onatge el telèfon d’emergències 112 de Catalunya ha rebut 361 trucades
Protecció Civil manté el Pla INUNCAT en fase de Prealerta perquè els cabals, tot i que no presenten perill en aquests moments, encara són elevats a molts àmbits

ACTUALITAT / Redacció  
12/04/2018 09:31
Arrenquen els treballs de millora a l'estació d'autobusos des del carrer Sant Antoni Maria Claret
El periodista Vicenç Lozano, proper entrevistat al cicle pessics de vida
El Camí Ignasià, de Montserrat a Manresa, és una invitació a descobrir el Bages
L’Ajuntament pavimenta el passeig paral·lel a la carretera de Vic

Protecció Civil de la Generalitat ha donat per finalitzada l’alerta del Pla Especial d’Emergències per Inundacions a Catalunya INUNCAT un cop els cabals dels rius i rieres a les comarques interiors de Girona, Osona i Vallès Oriental han començat a descendir i a entrar progressivament en fase de normalitat després dels increments durant el dia d'avui. Amb tot, Protecció Civil manté el Pla INUNCAT en fase de Prealerta perquè els cabals, tot i que no presenten perill en aquests moments, encara són elevats a molts àmbits. El cabal dels rius i rieres a les comarques indicades s'ha incrementat avui com a conseqüència de les pluges registrades tant en les capçaleres com en els cursos mitjos, arribant en alguns casos a nivells d'alerta com en el Ter, i amb valors elevats també a la Muga, Fluvià, Congost i Tordera entre d'altres.
 
Segons informa l'Agència Catalana de l'Aigua ACA, en aquests moments destaca el cabal del riu Llobregat al seu pas pel municipi de Castellbell i el Vilar on cal vigilar els accessos a la llera del riu i aigües avall fins al municipi de Martorell.
 
Durant el temporal d’intensitat i acumulació de pluja també s'han registrat ratxes de fort vent i fort onatge a tot el litoral. Conseqüència d'aquest temporal el telèfon d’emergències 112 de Catalunya ha rebut 631 trucades per incidències. Per comarques, les trucades s’han fet des del Barcelonès 35; Vallès Oriental 35; Osona 28; Vallès Occidental 26; Maresme 23; Anoia 16; Gironès 15; Solsonès 15; Noguera 14 i Alt Urgell 12. Per municipis, les trucades s’han fet des de Barcelona 20; Argentona 12; Badalona 9; Camarasa 9; Mataró 8; Les Masies de Voltregà 7; Jorba 7; Toses 7; Figueres 6; i Sabadell 6.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Arrenquen els treballs de millora a l'estació d'autobusos des del carrer Sant Antoni Maria Claret
MANRESA
El periodista Vicenç Lozano, proper entrevistat al cicle pessics de vida
ACTUALITAT
La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs

MANRESA
Les caramelles del Pont Llarg tornen a mostrar els seus cants i balls a les cases del Poal
NATACIÓ
El CN Manresa ha tornat a demostrar el seu progrés
MANRESA
Ja hi ha equip guanyador de la Fase Local del Torneig Escolar de Futbol 'Sortiu i Gaudiu' 6vs6
Diada de Sant Jordi
Els infants de les escoles de Sant Fruitós de Bages gaudeixen d'una matinal de contes
Arrenquen els treballs de millora a l'estació d'autobusos des del carrer Sant Antoni Maria Claret
El periodista Vicenç Lozano, proper entrevistat al cicle pessics de vida
El Camí Ignasià, de Montserrat a Manresa, és una invitació a descobrir el Bages
L’Ajuntament pavimenta el passeig paral·lel a la carretera de Vic
La conductora d'un vehicle mor en una col·lisió lateral a la C-16 a Sallent
MengemBages organitza una jornada per a famílies el divendres 25 d’abril


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]