Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Bategada amplia fronteres i convida un grup del País Basc
Dinbi Banda es convertirà en la primera formació de fora de Catalunya que participa a la trobada de la capital del Bages.La Bategada acollirà un total d’onze grups, alguns d’ells guanyadors de concursos de percussió que se celebren arreu del territori.
La Bategada de Manresa de l'any passat. Foto:Tabalers de Xàldiga

MANRESA / Redacció  
11/05/2018 09:38
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
La 4a edició de La Bategada de Manresa se celebra el proper dissabte 12 de maig de 2018 amb la participació d’onze grups de percussió. Aquest any, com a novetat, rebrà la visita del grup basc Dinbi Banda, convertint-se així en la primera formació de fora de Catalunya que participa a La Bategada. A part del grup basc, també vindran Bandelpal, de Balaguer; Batokatú, d’Oliana; Fills de la Flama, de l’Hospitalet de Llobregat; Karabassà i Katakitinga, de Sant Cugat del Vallès; Percuart, de Girona;Protons, d’Igualada; i Tabalots, de Sant Sadurní d’Anoia.

En aquesta edició destaca el nivell de les formacions que visiten la capital del Bages,moltes d’elles guanyadores de concursos de percussió d’arreu del país. Es dóna el casque dos del grups convidats, Protons i Fills de la Flama, s’han proclamat campió isubcampió del concurs As de RePiques que s’ha celebrat aquest passat cap desetmana a Vilassar de Mar.

La Bategada de Manresa començarà aquest dissabte a 2/4 de 6 de la tarda amb 3 cercaviles simultànies que sortiran de la Ben Plantada, de la Plaça Major i del sector Barreres respectivament. Al cap d’una hora, totes les formacions es trobaran a CristRei per realitzar les actuacions individuals. Tot seguit, els amfitrions de la trobada, Batrakes i Tabalers de Xàldiga, faran un recorregut fins a la plaça Europa, on es donaran per acabades les actuacions de carrer. El final de festa es realitzarà a partir de la 1 de la nit a la Sala Stroika amb l’actuació de les dues formacions locals.

Recorregut 1: Inici a la Ben Plantada i recorregut pel Passeig de Pere III passant per la Plaça Onze de Setembre i Plaça Espanya fins arribar a la Plaça de Crist Rei.

Recorregut 2: Inici a la Plaça Major i recorregut pel carrer Sant Miquel, Plana de l’Om,carrer del Born, Plaça Sant Domènec, carrer Àngel Guimerà i Plaça de Crist Rei.

Recorregut 3: Inici al sector Barreres i recorregut per la Muralla Sant Francesc, la Muralla Sant Domènec i primer tram del Passeig de Pere III fins arribar a la Plaça de Crist Rei.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LA BATEGADA  MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]