Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’ICL Manresa encara la final amb il·lusió a la capital del Bages
Lluita final per l’ascens amb el Baloncesto Melilla i els dos primers assalts al Nou Congost. Aquest Divendres a les 21:00 el primer partit, i diumenge a les 20:00, el segon.
Hi ha moltes ganes de final a Manresa. La capital del Bages es prepara per viure els primers dos partits d’una sèrie amb el Melilla que podria portar de nou l’ICL Manresa a la primera categoria. Caldrà lluitar contra un gran equip, el Melilla, que en la l

MANRESA / Redacció  
01/06/2018 09:31
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
La capital del Bages viu aires de final, però l’ICL Manresa, que té tot l’equip a la seva disposició, no es pot fiar gens ni mica del rival amb qui haurà de jugar. L’avantatge de pista en els dos primers partits ha de ser fonamental per poder obtenir un bon resultat en la sèrie abans de viatjar cap a Melilla, on es disputaran el tercer i quart partits. Després de fer una setmana gairebé sencera d’entrenaments, els de Diego Ocampo ja estan a punt per demà.

El Melilla ha guanyat els dos partits de la lliga regular que ha disputat contra l’ICL Manresa. Els nord-africans van derrotar en un dramàtic cinquè partit aquest dimarts el CB Prat a la pista catalana, fet que va suposar una injecció de moral. L’equip dirigit per Alejandro Alcoba ja es va quedar a Catalunya i arriba amb homes forts com el pivot Fran Guerra, que en els play-off porta 12 punts per partit i gairebé 7 rebots. La direcció del veterà Dani Rodríguez, que va donar amb una cistella la classificació al Prat, també serà important.

Diego Ocampo, en la roda de premsa prèvia a la final, deia que «hem intentat seguir millorant durant la setmana, les victòries ens han anat reforçant; ara disputem una final i això ens ha de fer sentir orgullosos com a equip i com a club un any després d’haver descendit; el Melilla és un equip confeccionat per estar a la final o quedar primer, i té molt mèrit com han aixecat la semifinal, en què van jugar molt bé al final del partit, i això parla de la dificultat que té el rival».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]