Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Pinós acollirà la 4a Jornada de Turisme
En la trobada d'aquest dijous , dirigida als agents turístics de la comarca, es presentaran, entre altres, els resultats de la campanya turística impulsada pel Patronat de Turisme el passat mes de maig
La jornada és gratuïta. Per assistir-hi cal fer inscripció prèvia a l’Oficina de Turisme del Solsonès trucant al telèfon 973482301 o bé per correu electrònic turisme@turismesolsones.com

SOLSONÈS / Redacció  
12/06/2018 11:58
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
El sector de turisme del Solsonès celebrarà aquest dijous la seva quarta Jornada de Turisme del Solsonès a la sala d’actes de l’Ajuntament de Pinós, ubicat al centre de Catalunya.

La jornada comptarà amb la benvinguda a càrrec de l’alcalde de Pinós, Jordi Casellas, i del president del Patronat de Turisme del Solsonès, Josep Caelles. Encetaran el programa els responsables de l’empresa E2S quepresentaran els resultats de la campanya “Quin gust de comarca!” impulsada pel Patronat de Turisme a la comarca durant el passat mes de maig. Seguidament,intervindran l’associació de Territori de Masies, el Festival Espurnes Barroques i l’Associació de Turisme Rural del Solsonès, TRAS que enguany celebra el seu 25è aniversari.

En la segona part de la jornada, comptarà amb la presència de diferents agents turístics que volen presentar les seves novetats com són l’Agència de Desenvolupament Local Solsona i Cardona, Artesans del Solsonès, Associació de Turisme de la Vall de Lord, Empresaris per al Solsonès, Gremi d’Hostaleria del Solsonès, Museu de Solsona, Rutes Sílvia Rovira, Solsona Experience, Solsona Turisme, Solsonstici 2018, TirantMilles i Zoo del Pirineus.
Per acabar l’acte, a la tarda, es visitarà la casa-museu de les Casas de Matamargó.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONES 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
El festival de referència de l'economia solidària rural catalana aterra al Solsonès
COMARQUES
Tractaments aeris per al control de la processionària del pi
SOLSONÈS
Troben més de 18.000 plantes de marihuana en un bosc del Solsonès

COMARQUES
L’Adlsolcar convoca el teixit econòmic del Solsonès i Cardona
COMARQUES
Primer servei de mobilitat elèctrica compartida al Bages, Berguedà i Solsonès
SOLSONÈS
El Carnaval de Solsona no tindrà comparses ni la tradicional penjada del Ruc
La plaça Bages de Manresa
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Com vestir l’habitació dels nens en la recta final de l’estiu
El 32è 3x3 de Solsona omple la plaça del Camp de bàsquet
Tornar a l’escola: nous reptes, noves il·lusions
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]