Divendres 25 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Diputació i Ajuntament signen un conveni per més d’1,58 milions d’euros
La presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, ha signat aquest dilluns amb l’alcalde de Sant Vicenç de Castellet, Joan Torres, un crèdit per valor de 1.585.534,29 euros, dels quals 34.021,66 euros estan subvencionats.
La presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, signant el conveni amb l’alcalde de Sant Vicenç de Castellet, Joan Torres a la dreta

ST. VICENÇ / Redacció  
18/06/2018 12:26
El Kursaal estrena butaques, amb tres funcions de la comèdia ‘Una idea genial’
El Geoparc de la Catalunya Central presenta a Finlàndia un projecte per apropar la geologia als infants
El SOC i AMPANS garanteixen noves oportunitats per a joves
Cicle d'Activitats de Medi Ambient
Gràcies al conveni signat entre la Diputació de Barcelona i el Banc de Sabadell, els ajuntaments poden obtenir una línia de préstecs per a inversions a un tipus d'interès preferencial. Al llarg de tot l’any passat, la Diputació de Barcelona va signar crèdits per valor de 158.437.879,02 euros, dels quals 6.419.531,55 euros estaven subvencionats per la pròpia corporació.

L’any 2016 es va firmar l'acord entre la Diputació de Barcelona i Banc Sabadell que permet impulsar el Programa de Crèdit Local, fruit del procés de selecció d'entitats realitzat durant el mateix any. El Programa permet als ajuntaments i entitats municipals descentralitzades reduir els costos financers dels préstecs dels municipis destinats a noves inversions. Així, les entitats locals també poden acollir-se a operacions de préstecs a llarg termini, a actuacions relacionades amb millores a la tresoreria i a línies de préstecs pont per a inversions finançades amb subvencions.

A l’acte de signatura dels préstecs també ha assistit el director de la Direcció d'Administracions Públiques de Banc Sabadell, Xavier Garcia. En total, aquest migdia s’han signat crèdits amb vuit ajuntaments per més de 11,8 milions d’euros.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES   SANT VICENÇ 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
BAGES
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
BAGES
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol

SÚRIA
La Síndica de Greuges visita Súria en la seva primera estada oficial a la vila
ST. VICENÇ
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
ST. FRUITÓS
Arriba la quarta edició de l'Estoneta, els grups de conversa informal en català
El carrer Casanova de Manresa amb ambient
El Kursaal estrena butaques, amb tres funcions de la comèdia ‘Una idea genial’
Una nova guia posa a l’abast dels professionals d’orientació informació sobre el mercat laboral
El Geoparc de la Catalunya Central presenta a Finlàndia un projecte per apropar la geologia als infants
El SOC i AMPANS garanteixen noves oportunitats per a joves
Cicle d'Activitats de Medi Ambient
L'absentisme universitari s'explica més pel valor percebut de les classes que per la manca d'interès
L’Ajuntament inicia la renovació de la coberta de l’edifici del club del camp de futbol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]