Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Inici d'obres de reurbanització de la C-1410z a la travessera de Callús
La Diputació de Barcelona inicia aquesta setmana les obres per a la reurbanització d’un tram de la C-1410z a Callús, entre la passera del riu i el carrer del Riu. Aquestes obres, que tenen un import d’adjudicació de 126.480 euros i un termini execució de quatre mesos, milloraran les voreres existents a costat i costat d’aquest tram urbà de la carretera per tal d’aconseguir un itinerari de vianants segur, accessible i continu.
El projecte també inclou la construcció d’una orella en la vorera del marge esquerre, en el pas de vianant existent al PK 8,120, que permeti endreçar la zona d’aparcament en filera i millori la seguretat dels vianants.

BAGES / Redacció  
24/07/2018 16:46
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
Les actuacions se centren en garantir la continuïtat de l’itinerari de vianants pel marge dret, amb la construcció d’una vorera accessible que respecti les cotes d’accés als habitatges actuals, que estan per sota la rasant de la carretera, així com refer la vorera del marge esquerre per recuperar la diferència de cota respecte la rasant de la carretera.

En aquesta actuació també es substituirà el paviment per un de continu i sense ressalts, i s'adequarà una petita zona d’estada en el sobre ample de vorera del revolt amb una millora de les condicions actuals de l’arbre existent.

El projecte també inclou la construcció d’una orella en la vorera del marge esquerre, en el pas de vianant existent al PK 8,120, que permeti endreçar la zona d’aparcament en filera i millori la seguretat dels vianants.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CALLUS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’hereu de Sant Fruitós de Bages, Aniol Torreblanca Ara, nou hereu de la Catalunya Central
SALLENT
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
BAGES
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar

NAVARCLES
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
BAGES
El Consell Comarcal dona veu als joves del Bages sobre Europa
BAGES
El Consell Comarcal impulsa a Callús una nova Trobada de Dones del Bages
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]