Dimecres 22 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages aposta per la mobilitat
Aquest divendres s’ha fet l’entrega de les claus d’un nou cotxe elèctric que amplia la flota de vehicles elèctrics municipals.
La compra d’aquest cotxe està inclosa dins del pressupost del 2018 i ha tingut un cost de 27.877,41 €.

ST. FRUITÓS / Redacció  
01/08/2018 16:23
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
L’ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha adquirit un nou vehicle 100% elèctric per reforçar la flota municipal, i anirà destinat a Serveis Generals de l’Ajuntament.

El model del cotxe adquirit és un Renault Zoe Life 40 R90 proveït per l’empresa Autotransversal SL. En el procés de compra s’ha posat especial atenció en comprovar que el vehicle disposava d’una àmplia autonomia, adequada a l’ús al que va destinat.

La compra d’aquest cotxe està inclosa dins del pressupost del  2018 i ha tingut un cost de 27.877,41 €.

Amb l’adquisició d’aquest nou vehicle el consistori santfruitosenc disposa de 2 cotxes,  6 furgonetes i 3 bicicletes que funcionen al 100% amb energia elèctrica. A banda, el municipi també compte amb dos punts de recàrrega semi-ràpida de  vehicles elèctrics, una ubicada a la carretera de Vic (a l’alçada del cobert de la Màquina de Batre) i l’altre l’Avinguda Bertrand i Serra (cantonada amb el Carrer de Jaume Balmes).

Aquesta compra, reafirma l’aposta i la voluntat del consistori a contribuir en la cura del medi ambient i fer un nou pas endavant cap a un municipi més sostenible.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu
Ambient al pati de la Casa Lluvià
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
El Tasta la Plaça consolida el seu èxit reunint prop d'un miler de persones
La Fundació “la Caixa” col·labora amb el CFP per impulsar el projecte «Metall Jove»


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]