Dimarts 21 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’agent cívic torna al setembre per reiterar la importància de la recollida selectiva
L’Ajuntament també incidirà en la gestió dels residus que generen els comerços, atès que representa una part important dels residus de fraccions de selectiva generats al municipi
La idea que també es vol transmetre és que com més recollida selectiva es faci, més retorn del cànon s’obtindrà. En canvi, com menys es recicli i més residus s’aportin a l’abocador sense classificar, augmentaran els diners que el municipi haurà d’aportar

ST. VICENÇ / Redacció  
06/08/2018 09:56
L'Ajuntament les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
UManresa publica un manual pioner sobre moulage per a simulació clínica
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
El proper mes de setembre l’agent cívic de Sant Vicenç de Castellet tornarà a sortir al carrer per reiterar la importància a veïns i comerciants de seguir la recollida selectiva de residus. Fins a final d’any, la regidoria de Medi Ambient pretén continuar la important tasca de conscienciació iniciada per l’agent cívic els darrers dos anys i que ha propiciat un increment de la recollida de la matèria orgànica. El consistori pretén millorar els índex de reciclatge del municipi que continua per sota de la mitjana comarcal.
 
Col·laboració del comerç
L’agent cívic es desplaçarà casa per casa i també incidirà especialment en els hàbits dels comerciants fins a final d’any. D’aquesta manera es vol aconseguir que els comerciants també reciclin els residus de manera correcte ja que la seva contribució serà clau per millorar els índex del municipi. L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet compta amb la figura de l’agent cívic en el marc dels Plans d’Ocupació de la Diputació de Barcelona.  En la campanya anterior, mitjançant aquesta figura es van fer importants campanyes de conscienciació i informació i es van repartir prop de 500 cubells per reciclar la fracció orgànica. 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AGENT CÍVIC  SANT VICENÇA DE CASTELLET  RECOLLIDA SELECTIVA 
També et pot interessar:
ANOIA
Calaf incorpora una agent cívica per acompanyar els ciutadans
ANOIA
La recollida selectiva a Calaf se situa en un 76%
ANOIA
La recollida selectiva a Calaf augmenta fins al 82%

ANOIA
Més del 85% de recollida selectiva a Calaf durant el mes de juny
ANOIA
Calaf arriba al 84% de recollida selectiva
SOLSONÈS
Solsona reclama respecte envers la figura de l’agent cívic
Pluja de primavera
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
La Festa del Planter obre les portes de can Poc Oli, en una jornada formativa i divulgativa
La 4a edició de la Nit del Comerç se celebrarà el 6 juliol al pati del Teatre Kursaal
Més de 2.000 persones gaudeixen del Tast de Jocs en una 16a edició de rècord
25 empreses participaran a la 9a Fira de l’Ocupació del Bages per captar talent al territori
L'Ajuntament les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
UManresa publica un manual pioner sobre moulage per a simulació clínica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]