Dijous 14 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Penya Barcelonista de Navàs subcampiona del Torneig Internacional de Penyes
Aquest dilluns va començar la tretzena edició del Torneig Internacional de Penyes als camps annexes del Miniestadi. La Penya Barcelonista de Navàs enguany va repetir representació en la categoria aleví i per primera vegada participava en la categoria benjamina.
Redacció  
18/08/2018 11:53
L’alcalde Marc Aloy i el regidor Lluis Vidal Sixto passen el dia al barri del Passeig i Rodalies
10 anys com a plató de cinema amb xifres rècord de dies de rodatge i la nova Gala Plácido
L’Orfeó Manresà estrena Cantate
Un equip del grau en ADE guanya un dels premis de l'iFest 2026
La primera jornada del torneig va ser molt positiva pel que fa als benjamins que es van imposar amb claredat als tres rivals que es van enfrontar així assegurant-se la primera plaça del seu grup. En la categoria superior la Penya Barcelonista de Navàs va arribar viva a l'última jornada de la fase de grups en què només li valia una victòria per arribar a les semifinals. El partit va ser molt disputat, però després d'anar guanyant per 2 a 1 durant gran part de l'enfrontament, a l'últim minut l'àrbitre va assenyalar una falta molt discutible a la frontal de l'àrea del Navàs que va suposar l'empat a 2 i la consegüent eliminació del torneig.
La fase final del torneig es va disputar el dimarts on la Penya Barcelonista de Navàs aleví es va imposar en el partit del 5è i 6è lloc contra la PB de Constantí. En la categoria benjamí, la PB Navàs es va imposar a la semifinal contra la PB d'Artesa de Segre i Comarca arribant així a la final en la seva primera participació en el torneig. La final va ser molt igualada i competitiva i va acabar amb un resultat de 0 a 0 al marcador. A la loteria dels penals es va imposar la PB Vendrell i Baix Penedès amb més experiència que la PB Navàs.

La tretzena edició del Torneig Internacional de Penyes va acabar amb un balanç positiu dels dos dies on els nens van poder disfrutar de dinar gratuïtament amb els entrenadors, d'activitats com futbol-tenis, Play Station 4, entre d'altres, entrades per poder gaudir del museu i del tour del F.C Barcelona i finalment entrades per veure el trofeu Joan Gamper que es va disputar el dimecres entre el F.C Barcelona i el Boca Juniors argentí.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PENYA BARCELONISTA DE NAVÀS  NAVÀS  TORNEIG INTERNACIONAL DE PENYES 2018 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
NAVÀS
Presentació oficial de «La Cíclica»
NAVÀS
Navàs ja disposa de l’inventari municipal de camins

NAVÀS
Arriba una nova edició de la Fira de Primavera de Navàs el 22 i 23 d'abril
NAVÀS
Navàs segrega un terreny de més de 8.200 m2
POLÍTICA
El PSC presenta al parlament de Catalunya una proposta per demanar un nou institut a Navas
Súria s'afegeix a la campanya Let's Clean Up Europe
Les roses del patí del Casino
L’alcalde Marc Aloy i el regidor Lluis Vidal Sixto passen el dia al barri del Passeig i Rodalies
10 anys com a plató de cinema amb xifres rècord de dies de rodatge i la nova Gala Plácido
L’Orfeó Manresà estrena Cantate
Un equip del grau en ADE guanya un dels premis de l'iFest 2026
Sant Fruitós de Bages aprova inicialment el nou POUM
El web municipal recupera l'exposició de l'any 2009 dedicada al surienc Salvador Reguant


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]