Divendres 26 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Baixar de pes després dels 50
Després dels 50 anys es fa molt difícil la pèrdua de pes, sobretot si les persones mai han realitzat exercici amb freqüència, han estat fumadores o es van alimentar molt malament durant molt de temps.
Marxa nòrdica

ESPORTS / AMIC/www.vitadelia.com  
16/09/2018 10:33
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Mai és tard per menjar millor, per deixar de fumar o per començar a fer exercici. Però també és cert que no existeixen els miracles i que haureu de tenir paciència si voleu veure els resultats.

És necessari que comenceu millorant la vostra salut si teniu com a objectiu baixar de pes. En primer lloc, deveu reconèixer quins són els vostres errors i aquelles actituds que perjudiquen el vostre benestar, i després, canviar-les.

• Pas 1: Realitzeu 30 minuts d’activitat física diària. Si mai heu fet exercici, comenceu a poc a poc i consulteu amb el vostre metge. No us excediu pensant que si feu més els resultats es veuran ràpidament, perquè només creareu un nou problema per a la vostra salut.

• Pas 2: Consumiu més fruites i verdures.

• Pas 3: Feu petits àpats diverses vegades al dia. És el que recomanen molts nutricionistes a les persones que comencen una dieta o com una ajuda per mantenir-se en forma i no menjar de més.

• Pas 4: Entreneu amb pes. Mantenir els vostres músculs forts és la millor forma de tenir un pes equilibrat.
Font: 

redacció, 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESPORTS  
També et pot interessar:
ATLETISME
Els sub16 es proclamen campions catalans
FUTBOL
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
ATLETISME
Set presències en el podi ha estat la collita de l'Avinent en el transcurs del Campionat de Catalunya

ATLETISME
L'Avinent femení segueix estant entre les millors de l'estat
ATLETISME
L'equip masculi de l'Avinent Manresa ha tancat temporada a l'Estadi Larrabide de Pamplona
FUTBOL
Herrerías es el tercer fitxatge del Covisa Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]