Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages matinarà per celebrar els actes de la Diada
Enguany els actes de la Diada Nacional començaran més d’hora que en els anys anteriors amb una caminada fins al Monestir de Sant Benet
ST. FRUITÓS / Redacció  
07/09/2018 13:19
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
Aquesta sortida fins al Monestir de Sant Benet està organitzada pel Consell Parroquial de Sant Fruitós de Bages en record de Mossèn Torras i Bacardit, i s’iniciarà a les 7:45 h des del Cobert de la Màquina del Batre. L’acte es realitzarà al claustre del Monestir de Sant Benet a les 8:45 h, i seguidament es retornarà al Cobert de la Màquina del Batre – Pl. Onze de setembre.
Els actes tradicionals de la celebració de la Diada de Catalunya a Sant Fruitós de Bages seguiran, un any més, al Cobert de la Màquina del Batre amb un esmorzar popular a les 10:30 h del matí a base de coca i mistela. Tot seguit, a les 10:45 h es procedirà a la hissada de la senyera.
L’acte institucional començarà a les 11 del matí amb l’actuació de l’Agrupació Coral Sant Fruitós  i continuarà amb la lectura conjunta del manifest de la Diada i els parlaments institucionals encapçalats per l’alcalde, Joan Carles Batanés.

Finalment, l’acte clourà amb l’actuació dels Geganters i Grallers de Sant Fruitós.
A banda, i com a acte paral·lel a la Diada, el dilluns 10 de setembre, es durà terme la Marxa de Torxes organitzada per l’ANC de Sant Fruitós de Bages.
 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]