|
| En marxa la temporada del Rugby Manresa |
| Aquest cap de setmana es dispusta el Torneig de L'Eix. Una festa del rugbi, amb partits en totes les categories i la participació dels clubs Osona RC, Inef Lleida, Anoia RC, Esparraguera RC, Badalona RC, Martorell RC i GEiEG de Girona. Serà aquest dissabte a partir de les 10:00 i durant tot el dia en el camp de rugbi del Congost. |
 |
| Horari del Torneig de l'Eix 2018 Al Congost de Manresa |
|
| Redacció |
| 22/09/2018 10:38 |
El Manresa Rugby Club, establert a la zona esportiva del Congost, ha començat els entrenaments en totes les seves categories, de 6 anys a sènior, masculí, femení, i la nova secció de rugbi en cadira de rodes.
Els horaris dels entrenaments aquest any seran: - Escola (de 4 a 12 anys): dijous de 17:45 a 19:15 i dissabtes de 10:00 a 12:00 - Formació (de 13 a 18 anys): dimarts i dijous de 18:30 a 20:00 - Femení (a partir de 16 anys): dimarts i divendres de 20:00 a 22:00 - Senior Masculí (a partir de 18 anys): dimarts i dijous de 20:30 a 22:00 - Wheelchair Rugby (cadira de rodes): divendres de 19:30 a 22:30.
Cliqueu aquí per a més informació: http://www.rugbymanresa.cat |
|
|