Dijous 23 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament de Manresa s’adhereix a la campanya “Republiquem”
La campanya la promou l’AMI, l'Associació de Municipis per a la Indepenència coincidint amb el primer aniversari de l’1 d’Octubre

MANRESA / Redacció  
01/10/2018 09:59
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
Aquest dilluns, dia 1 d’octubre, a les 11 del matí i coincidint amb el primer aniversari del referèndum per la independència, a l’Ajuntament de Manresa es desplegarà la pancarta amb el lema “Republiquem”, en el marc de la campanya promoguda per l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), que té per objectiu mostrar el compromís del món local amb la construcció de la República catalana.
 
L’Ajuntament de Manresa és un dels 786 d’arreu de Catalunya on l’AMI ha fet arribar la lona amb la paraula “Republiquem”. Com a membre d’aquesta entitat, l’Ajuntament de Manresa s’adhereix a la campanya i, per aquest motiu, dilluns dia 1, a les 11 del matí, farà el desplegament de la pancarta, en un acte amb la presència de l’alcalde, Valentí Junyent, regidors i regidores i obert a tota la ciutadania.
En el marc de l’acte, l’alcalde Valentí Junyent llegirà el manifest consensuat per l’AMI, que consta d’onze punts que deixen clar el compromís del món local amb Catalunya; amb el municipalisme; amb els valors democràtics; amb la pau; amb el diàleg; amb les llibertats individuals i els drets fonamentals; amb totes les persones anònimes que van fer possible l’1 d’octubre; amb els resultats del Referèndum; amb els presos polítics i exiliats; amb els alcaldes i altres persones investigades; i amb la República Catalana.
D’altra banda, avui s’ha penjat a la façana principal de l’Ajuntament de Manresa un cartell amb el text “La bandera estatal penja en aquest Ajuntament per imperatiu legal i en compliment d’una sentència judicial



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA   CAMPANYA “REPUBLIQUEM   PROCES CATALA   UN ANY 1-O17 
També et pot interessar:
MANRESA
El Museu de Manresa rep la donació del Cristall de Sant Valentí
FUTBOL
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B

ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
MANRESA
En marxa un dispositiu especial a l'OAC per al procés de regularització de persones migrades
BÀSQUET
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]