Dilluns 16 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cal Gras de Cardona, guardonat per la Generalitat pels seus 140 anys de comerç al poble
Els responsables de l’establiment han rebut el reconeixement de mans del president de la Generalitat, Quim Torra
La família Gras va estar acompanyada de l’alcalde de Cardona, Ferran Estruch, del regidor de Promoció Econòmica i Comerç, Josep Tristany, i de la tècnica de Comerç de l’Ajuntament de Cardona i de l’Agència de Desenvolupament Local de Cardona i Solsona, Ro

CARDONA / Redacció  
11/10/2018 10:36
El BAXI Manresa es veu superat al Palau Blaugrana
El Centre d'Esports Manresa venç al Lleida 0-2, i es manté a la part alta
L'animació del Carnestoltes omple el centre de la vila i el Pavelló
Tempesta de medalles de l'Avinent en el català màster shorttrack
L’establiment cardoní Cal Gras ha rebut el Premi de la Generalitat de Catalunya als Establiments Centenaris en reconeixement als seus 140 anys de comerç al poble. El lliurament dels guardons es va fer aquest dimarts al vespre en el transcurs d’una cerimònia que va tenir lloc al Palau de la Generalitat.
Arturo Gras, titular del negoci, va recollir la distinció de mans del president de la Generalitat, Quim Torra. A la vetllada també hi van ser presents la consellera d’Empresa i Coneixement, Maria Àngels Chacón, i la directora general de Comerç, Montserrat Vilalta. 


Una trajectòria iniciada el 1878

Cal Gras inicia l’activitat el 1878, centrada principalment a la venda de teixits i confecció. En els darrers anys, el negoci s’ha reorientat cap a la venda d’articles de la llar i de moda per a dona i home (tant de carrer com íntima). El 2014 es va reformar completament la botiga, donant-li l’aspecte actual. L’establiment està ubicat al número 16 del carrer Major de Cardona, en ple Centre Històric.
L’Ajuntament de Cardona felicita enormement Cal Gras i agraeix els més de 140 anys que porten al servei del municipi, col·laborant a la consolidació del comerç a la vila.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
L'animació del Carnestoltes omple el centre de la vila i el Pavelló
ST. FRUITÓS
Obert el període d’inscripcions per al viatge en autobús a Alcalá del Valle
ST. FRUITÓS
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia

ACTUALITAT
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
BAGES
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
LA FOTO DEL DIA
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Tempesta de medalles de l'Avinent en el català màster shorttrack
Un globus aerostàtic per contemplar les vistes
Els maratonians ho han clavat a Sevilla
Victòria del Covisa Manresa al Pujolet davant al Castelldefels
El BAXI Manresa es veu superat al Palau Blaugrana
El Centre d'Esports Manresa venç al Lleida 0-2, i es manté a la part alta
La consellera de Recerca i Universitats, visita UManresa
Obert el període d’inscripcions per al viatge en autobús a Alcalá del Valle


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]