| L'espectacle ha tingut lloc a la sala gran del teatre kursaal i ha mostrat la riquesa d'estils de ball que es practiquen a Manresa.' 'Manresa Balla!' ha estat coordinat per la coreògrafa Montse Colomé i s'han fet dues funcions. S'han pogut veure peces del flamenc a la sardana, passant per les danses tradicionals, les danses urbanes, la dansa clàssica, la dansa contemporània, els balls de saló, les danses orientals, el ball rítmic, els musicals, la Línia Dance al Lind Hop, el tango o les sevillanes. Per finalitzar tots els dansaires han interpretat una coreografia conjunta. |