Dijous 12 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Passatge del terror al carrer del Balç aquest cap de setmana
El preu únic de les entrades és de 5€ i es poden adquirir de manera anticipada a través del web de Manresa turisme www.manresaturisme.cat i presencialment al carrer del Balç fins diumenge de 10 a 14 hores.
Un escenari impactant i una trentena de personatges terrorífics, expliquen la història de la petita Bruna, una nena perduda en aquest carreró amagat, obscur i ple de sorpreses esfereïdores

MANRESA / Redacció  
31/10/2018 10:18
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
Afectacions de trànsit amb motiu de la celebració del Festival Jardins de Llum
Solsona millora les instal·lacions de pàdel
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera
El Passatge del Terror de Xàldiga Taller de Festes torna dissabte 3 i diumenge 4 de novembre al carrer del Balç. La història de la petita Bruna colpirà amb força als valents que s’atreveixin a visitar, el que durant el segle XIX, era conegut com el carrer Merdisser.
El preu únic de les entrades és de 5€ i es poden adquirir de manera anticipada a través del web de Manresa turisme www.manresaturisme.cat i presencialment al carrer del Balç fins diumenge de10 a 14 hores.
475 persones el primer cap de setmana
475 persones van fer el recorregut pel passatge durant el primer cap de setmana, coneixent un carrer de finals del segle XIX on hi passaven coses excepcionals i terribles relacionades amb infants perduts.
Un escenari impactant i una trentena de personatges terrorífics, expliquen la història de la petita Bruna, una nena perduda en aquest carreró amagat, obscur i ple de sorpreses esfereïdores.

Aforament de 50 espectadors cada 30 minuts
L’aforament es limita a 50 espectadors cada 30 minuts. El públic podrà escollir la franja horària que prefereixi per assistir a l’esdeveniment.  A la vegada, es faran grups més reduïts, segons l’ordre d’arribada, perquè cada 10 minuts es pugui fer entrar unes 10 o 15 persones i així gaudir millor de l’experiència.
L’organització no recomana l’accés al passatge a menors de 8 anys.
Per amenitzar l’espera, hi haurà servei de barra a l’entrada. Tots aquells qui ho vulguin, es podran refer de l’ensurt a la sortida, amb un got de xocolata calenta o brou del pelegrí.
Per  més informació us podeu adreçar a carrerdelbalc@ajmanresa.cat o al telèfon 93 872 14 66.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA   PASSATGE DEL TERROR 2018 
També et pot interessar:
MANRESA
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
BÀSQUET
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació
NATACIÓ
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana

LA FOTO DEL DIA
El campanar de la Seu, un capvespre
FUTBOL
El Covisa Manresa superai el Molins 99 CFS
FOTOGRAFIA
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
El campanar de la Seu, un capvespre
Unió de Pagesos dona el tret de sortida a la campanya d'eleccions al camp
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana
L’alcalde de Manresa visita la Llar Mion per aprofundir en la realitat de les llars residencials per a adults
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
El Govern aixeca la restricció de mobilitat i manté la resta de mesures del VENTCAT fins a les 20 hores
Afectacions de trànsit amb motiu de la celebració del Festival Jardins de Llum
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]