Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Vols que el teu aparador triomfi aquest Nadal?
La Cambra organitza un curs per aprendre a preparar els comerços per al Nadal.És farà els dies 15 i 20 de novembre i és gratuït per als professionals del sector del comerç
El curs porta per títol “Fes brillar el teu aparador per Nadal” i és previ a la convocatòria del concurs d’aparadors nadalencs que la Cambra organitza cada any per aquestes dates. Foto: Jordi Preñanosa

AGENDA / Redacció  
08/11/2018 10:14
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
La Cambra de Comerç de Manresa ha organitzat un curs de decoració nadalenca adreçada al sector del comerç. La formació, que és gratuïta, es farà els dies 15 i 20 de novembre, de dos quarts de tres de la tarda a dos quarts de cinc. L’objectiu de la proposta és ajudar els comerços a preparar la seva imatge de cara a Nadal, tenint en compte criteris estètics, comercials i de màrqueting.
 
El curs porta per títol “Fes brillar el teu aparador per Nadal” i és previ a la convocatòria del concurs d’aparadors nadalencs que la Cambra organitza cada any per aquestes dates. Al llarg de les dues sessions, els alumnes aprendran a crear un espai nadalenc bonic per a les seves botigues, a fer una paqueteria més divertida i nadalenca, a fer de l’interior de la botiga un espai amb una exposició atractiva dels productes, a conceptualitzar i homogeneïtzar la campanya nadalenca tant en la botiga com en la resta d’elements de difusió i a crear experiències per a la seva clientela durant les festes de Nadal.
 
Entre els continguts que es treballaran hi ha el concepte d’atrezzo i els elements visuals del Nadal, la col·locació del producte i com rotar-lo de manera estratègica, l’estratègia en cartelleria, preus i embolcall dels productes, els empaquetats o com ha de ser l’estètica del venedor.
 
Les inscripcions per aquest curs ja són obertes i poden fer-se al telèfon 93 872 42 22 i al correu electrònic jmonge@cambramanresa.org.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NADAL 2018   COMERÇ 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Les Botigues al carrer posarà al setembre el punt final a les rebaixes a la capital del Bages
MANRESA
Les rebaixes d'estiu al comerç del centre de Manresa
ACTUALITAT
La Cambra ajuda deu empreses catalanes a obrir mercat a Japó i Corea del Sud

ACTUALITAT
Jacob Petrus destaca la importància de la divulgació i l'acció col·lectiva
ACTUALITAT
Jacob Petrus, en una jornada sobre les empreses davant la crisi climàtica
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la Setmana del Comerç amb activitats familiars i comerç al carrer
Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]