Dijous 23 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Ajuntament i Agrupació Cultural del Bages renoven col·laboració
Per a la celebració d’actes tradicionals i festius l’Ajuntament atorga una subvenció d’11.300 euros destinats a l’organització dels actes següents: l’elecció i representació de la pubilla i hereu de la ciutat, la Trobada d’Havaneres i la Innocentada de la ciutat de Manresa.
L’acte de signatura ha comptat també amb l’assistència de la regidora de Cultura, Anna Crespo, i de Josep Purtí, secretari de Agrupació Cultural del Bages.

MANRESA / Redacció  
15/11/2018 10:36
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president de l’entitat Agrupació Cultural del Bages, Pere Vila, han signat un conveni pel qual el consistori es compromet a pagar una subvenció d’11.300 euros per finançar una part de les despeses d’organització de diverses activitats tradicionals, festives i culturals.
Contretament, es tracta dels actes següents: l’elecció i representació de la pubilla i l'hereu de la ciutat per seguir mantenint viva i donar continuïtat a la tradició ciutadana i nacional en el marc de la Festa Major; una nova edició de la Trobada d’Havaneres; i la celebració de la Innocentada d’enguany al Teatre Conservatori.

L’Agrupació Cultural del Bages és una entitat manresana sense ànim de lucre que té per finalitat l’organització de diferents actes que es porten a terme a la ciutat de Manresa. A més dels esmentats, en què col·labora l’ajuntament, l’entitat té una àmplia activitat i diverses seccions com foment de la Sardana, cavallets de Manresa, etc.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Buscant un refugi climàtic
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
Els impulsors de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages creen una comissió
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]