Dijous 22 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Més de 2.000 signatures al Bages per implementar la República
La campanya de VictòriaCat per reclamar als 70 diputats independentistes del Parlament i al President de la Generalitat, Quim Torra, que s’implementi el resultat del referèndum del primer d’octubre segueix creixent amb força a la comarca del Bages, on hi ha un actiu grup impulsor.
Grup promotor VictòriaCAT al Bages amb Anna Arquè al centre de la imatge

ACTUALITAT / Redacció  
24/11/2018 16:05
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
Des que van començar la campanya han aconseguit recollir més de 2.000 signatures de ciutadans d’un total de més de 110 municipis i 22 comarques. En el cas concret del Bages, hi ha signants de 24 dels 30 municipis de la comarca. Només hi ha 6 dels municipis amb menys habitants, on encara no s'han recollit directament reclamacions de vot per aquesta via. La plataforma es posarà també a disposició d'aquests municipis. 
 
Un dels dies que es varen recollir més signatures fou el diumenge 4 de novembre a Lledoners, quan va tenir lloc la presentació de la campanya per part de la seva portaveu Anna Arqué i del rector de la Universitat de Glasgow i advocat de Clara Ponsatí, Aamer Anwar. En la presentació es va remarcar que la campanya era una manera que tenia la gent enviar el missatge «Feu efectiu el meu vot, materialitzeu la independència» als governants del país. Lledoners és un dels escenaris principals on té lloc la recollida de signatures, ja que cada diumenge el grup promotor del Bages hi munta parada.
 
La campanya de Victòria Cat pretén arribar arreu de Catalunya. El nombre total de reclamacions registrades potser és encara una incògnita, però el que és segur és que augmentarà, atenint-nos als col·lectius que han contactat amb el grup impulsor al Bages per compartir l'esperit de la campanya: seguir reclamant la materialització de la independència votada. S’està treballant amb la idea de portar la campanya també a les presons de Mas d'Enric i Puig de les Basses.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ACTUALITAT 
També et pot interessar:
ESPORTS
L'Ajuntament de Manresa rep l'atleta Ona Bonet Bernadich
SOCIETAT
Agredeix policies locals després d'escampar contenidors a la calçada
SALLENT
Sallent decreta dos dies de dol per la mort d'Argelaguet

SOCIETAT
La Festa de la Llum de Manresa posa èmfasi en el gènere femení
SOCIETAT
Segueix el tall de trànsit a la carretera de Santpedor
SOCIETAT
Manresa recorda les dones deportades a Ravensbrück
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
L’Ajuntament organitza el taller “Fora les vergonyes”
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]