Dissabte 18 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Comerç de proximitat durant la campanya de Nadal
Amb el lema “Tot ho tens aquí”, l’OCIC del Bages vol posar en valor les botigues locals i conscienciar sobre el consum responsable
Amb el lema “Tot ho tens aquí”, l’OCIC del Bages vol posar en valor les botigues locals i conscienciar sobre el consum responsable

BAGES / Redacció  
06/12/2018 09:58
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
El Consell Comarcal del Bages, a través de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC), aprofita un any més les dates nadalenques per impulsar una campanya de sensibilització ciutadana d’àmbit comarcal amb l’objectiu de promoure les compres als comerços de proximitat i un consum responsable. Amb el lema “Tot ho tens aquí” s’han elaborat diferents materials audiovisuals que es distribuiran amb recomanacions i consells per a la ciutadania en l’àmbit del consum sostenible i cívic amb la finalitat de difondre la campanya arreu del territori i sumar esforços i sinèrgies en la promoció conjunta d’un consum responsable, de proximitat i just al llarg de tot l’any.
La campanya persegueix els objectius de, en primer lloc, promoure el comerç de proximitat i evitar les compres compulsives en grans superfícies; i en segon lloc, sensibilitzar sobre els aspectes energètics relacionats amb el Nadal, com la compra de llums de baix consum o l’ús de materials de rebuig per fabricar la decoració nadalenca. Els materials de la campanya es distribuiran als municipis de la comarca per tal que els facin arribar als comerços i, així, contribueixin a la difusió.
Enric Forcada, conseller de l'Àrea de Suport als Municipis ha explicat que «la campanya comercial de Nadal és la més important de l’any i des del Consell volem afavorir als botiguers de les nostres viles i barris, que ofereixen productes de qualitat des d’una atenció propera i personalitzada. A més, volem conscienciar la població per tal que canviï els hàbits de consum i opti per compres responsables i en la mesura del possible que opti per productes de comerç just i amb baixa petjada ecològica».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: OCIC DEL BAGES  “TOT HO TENS AQUÍ"  CONSUM RESPONSABLE 
També et pot interessar:
MANRESA
Campanya per promocionar el consum responsable

Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]