Dissabte 14 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

‘Camp Municipal de Futbol Les Roques
El procés participatiu rep prop de 600 vots presencials i ‘online’ i el canvi de nom s’aprovarà en el marc del ple de finals de gener.
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha impulsat una comissió de treball del camp de futbol per personalitzar el nou terreny de joc.

ST. VICENÇ / Redacció  
30/12/2018 22:51
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
Els Premis Batec a Manresa el dia 6 de març
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
Sant Vicenç de Castellet ha completat aquest mes de desembre un procés participatiu per escollir el nom del camp de futbol que s’està remodelant de manera integral. El municipi ha votat el nom Camp Municipal de Futbol Les Roques amb prop de 233 vots dels 592 registrats durant dues setmanes tant de manera presencial com online. El nou nom, que fa referència a la ubicació del terreny de joc, s’aprovarà en el ple municipal del proper 30 de gener.
 
Equipament estratègic
La remodelació integral del camp de futbol posarà al dia un equipament estratègic per al municipi. L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha impulsat una comissió de treball del camp de futbol per personalitzar el nou terreny de joc. Una de les primeres accions ha estat la tria del nou camp de futbol. En paral·lel, s’impulsa un segon procés participatiu perquè els infants dibuixin i triïn la mascota de l’equipament.
 
Detalls del nou camp de futbol
El nou camp tindrà unes mides reglamentàries de 90 x 45 metres, serà de gespa artificial i comptarà amb dos edificis de serveis. Un serà autònom i podrà funcionar encara que l’equipament estigui tancat encabint diferents espais (sala de reunions, local per a l’entitat, espai d’administració, sala d’infermeria i sala de fisioteràpia). El segon edifici, de planta baixa, incorporarà dos vestidors de futbol 11, quatre vestidors de futbol 7 i dos vestidors per als àrbitres. El camp comptarà amb una terrassa amb espai de bar i la graderia tindrà una capacitat per a unes 300 persones. A nivell del terreny de joc hi haurà espai de magatzem, lavabos i també les dependències per a la instal·lació i serveis de tot l’equipament. La superfície total del projecte és de 7.267 metres quadrats que engloba l’àrea compresa entre els carrers Osona, Maria Matilde Almendros i Joan Cadevall.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Consells de seguretat de Protecció Civil per a les festes de Carnestoltes
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Els beneficis de practicar esport regularment
Per què el fred canvia com percebem un perfum?
Salut impulsa la tercera edició del programa "Prescriu- te el català"
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]